dePt Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Liker ikke hva enn det er hun har på seg... Muligens det værste jeg ser på jenter. Bildet er hentet fra dagbladet, så jeg anntar det er greit å ikke sensurere. Send PM om jeg tar feil. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nå er ikke akkurat mannen i forholdet så vakkert antrukket heller da... 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 blir gal av fyren i B klassen som går med champion joggebukser 24/7. .-. Jeg blir gal av folk som går med NY Yankees cap uten å ane så mye som et fnugg om baseball, og enda mindre om laget. EDIT: Ikke ta det så tungt Just pullin your leg Jeg blir galere av folk som tror at alle er sånne som ikke vet en dritt! Edit: Srry blir bare så sur av alle som hakker på meg fordi alle tror jeg ikke vet hva NY Yankees er... Spørsmålet er vel strengt tatt ikke om du vet hvem New York Yankees er, men hvor tett du følger baseball. Jeg mistenker at du ikke er en av de som følger The Yanks. Når det er sagt bryr jeg meg lite om folk vil gå med akkurat det samme som alle andre, men i denne tråden kan folk lufte sine meninger om akkurat det. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 drar ikke til New york for å se kampene men hender jeg ser en kamp osv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 drar ikke til New york for å se kampene men hender jeg ser en kamp osv Fint lite nødvendig å lyve på deg den, som sagt - han driter jo i det. Ingen vits å prøve å ro deg i land for å få "godkjent" av han. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Baseball går da ofte på ESPN America, så det er da fullt mulig at han snakker sant (selv om jeg ikke tror det, lol).. Når det er sagt må jeg bare si at etter å ha sett to MLB-kamper live har jeg bestemt meg for at baseball er verdens kjedeligste sport, så at noen frivillig ser på det kan jeg rett og slett ikke skjønne, og hvertfall ikke når det er på tv. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hehe jeg var inne på Session her om dagen med to kompiser som ville se på "fete t-skjorter", da sa ei dame: Baseball er verdens kuleste sport!" - Godt jeg ikke er alene om å syns hun var helt ute å kjøre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Alle vet jo at rullestolbasket er verdens kuleste sport 1 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) I dag så jeg to jenter som gikk trinnet under meg på ungdomskolen, de er altså 17-18 år gamle, ferdige i 2. klasse på videregående om de ikke har droppa. Begge er litt for lubne og begge gikk i samme type forjævlige "drakt" som jeg kun forbinder med litt for lubne fjortisjenter. Aner ikke hva man kaller sånn type "dress" så skal prøve å forklare: Dressen består vanligvis av en hettejakke - eller hvertfall en genser med glidelås - og en bukse. Stoffet er sånn håndkle-/hundeteppe-aktig, ser veldig mykt ut, og fargene er alltid lyse og skrikende, gjerne rosa eller gult. Heller ikke helt uvanlig med en harry logo et eller annet sted på dressen, gjerne ordet "Princess" eller "Angel" i en slags ed hardy-lignende font. Det er faktisk det jævligste jeg ser. Greit, det er sikkert behagelig å gå med, men man forlater ikke huset i det kostymet der - og hvertfall ikke når man har passert ungdomsskolen. Endret 9. juli 2011 av Tremolo 4 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) ^ "Men det er så godt å gå med" Komfort eller ikke, ser så jævlig ut at det ikke kan trumfes med komfort, selv om dette bildet illustrer dårlig hvor stygg drakten er. Endret 9. juli 2011 av spinkeljaevel 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 ^ "Men det er så godt å gå med" Komfort eller ikke, ser så jævlig ut at det ikke kan trumfes med komfort, selv om dette bildet illustrer dårlig hvor stygg drakten er. Jeg grøsser :S 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde lett tatt jenta i den drakten der. Men mistenker at det ikke har noe med kvaliteten på stoffet å gjøre. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hvis du kan si noe sånn utfra et bilde bakfra som det der, har du ikke store kravene! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 jeg synes alle bukser med "high waist" eller hva det nå heter er stygt. Har ikke sett en eneste dame med slik bukse som det er fint på og jeg gleder meg til det forferdelig plagget er borte igjen 4 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Helt enig, turnoff. Tenker 70-tallet med en gang. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Fant noen freshe sko for noen dager siden.. Burde ikke vært laget. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Når det gjelder high waist-bukser, så har jeg sett èn eller to som kler det.. Må være fyldige i så fall! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 high waist gjør at jeg tenker på bestemortruser, sånne deilige som de drar langt oppover magen. Har sett flere fine damer med sånne potetsekk lignende bukser med high waist, og andre i trange high waist, jeg forstår ikke hvem som har lurt verden til å gå med så stygge klær. Må legge til at jeg bryr meg langt under gjennomsnittet om klær og mote og skulle ønske det fantes klær jeg liker like godt som jeg missliker sånne bukser. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Har dere aldri sett en flott dame i high waist jeans? Da har dere gått glipp av noe gutter... Endret 10. juli 2011 av Håk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå