Swafty Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Skinny-pack er awesome! Skinny pack får alle bare ved å være ekstemt tynne, ser ikke helt hva som er awesome med å være tynn Endret 6. juli 2011 av Overdox Lenke til kommentar
fluff Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skinny-pack er awesome! Skinny pack får alle bare ved å være ekstemt tynne, ser ikke helt hva som er awesome med å være tynn Er ikke alle som har det valget. Jeg for eksempel har forbrenninga fra helvete og holder meg relativt tynn uansett hva jeg spiser. Kunne godt tenke meg litt mer kjøtt på beina. 2 Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Ja, det var mye hipstere der, men så ikke så mye til seiljakkene. Bare når det regnet, noe som er naturlig Haha, jeg syns jeg så de jakkene overalt på campen. Hipsterstilen er ganske komisk. Jeg kan ikke skjønne hva som er så kult med slike vesker. Liker spesielt artikkelen bildet er hentet fra: "Nei, dette er ikke harry Det er kanskje noe av det mest praktiske du kan kjøpe akkurat nå." Endret 6. juli 2011 av Jules Winnfield Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ser bare idiotisk ut, men sikkert praktisk på samme måte som et magebelte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skinny-pack er awesome! Skinny pack får alle bare ved å være ekstemt tynne, ser ikke helt hva som er awesome med å være tynn Er ikke alle som har det valget. Jeg for eksempel har forbrenninga fra helvete og holder meg relativt tynn uansett hva jeg spiser. Kunne godt tenke meg litt mer kjøtt på beina. Da spiser du ikke nok Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skinny-pack er awesome! Skinny pack får alle bare ved å være ekstemt tynne, ser ikke helt hva som er awesome med å være tynn Er ikke alle som har det valget. Jeg for eksempel har forbrenninga fra helvete og holder meg relativt tynn uansett hva jeg spiser. Kunne godt tenke meg litt mer kjøtt på beina. Sliter med det samme, kjøpte Gainer, så jeg kjører i meg 2k kalorier i tillegg til mitt vanlige kosthold. Funket meget pent det altså Ja, det var mye hipstere der, men så ikke så mye til seiljakkene. Bare når det regnet, noe som er naturlig Haha, jeg syns jeg så de jakkene overalt på campen. Hipsterstilen er ganske komisk. Jeg kan ikke skjønne hva som er så kult med slike vesker. Liker spesielt artikkelen bildet er hentet fra: "Nei, dette er ikke harry Det er kanskje noe av det mest praktiske du kan kjøpe akkurat nå." Det jeg syns er verst er de jentene som drar dongeri shortsen så langt opp i skrævet at det ser vondt ut! Lenke til kommentar
fluff Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skinny-pack er awesome! Skinny pack får alle bare ved å være ekstemt tynne, ser ikke helt hva som er awesome med å være tynn Er ikke alle som har det valget. Jeg for eksempel har forbrenninga fra helvete og holder meg relativt tynn uansett hva jeg spiser. Kunne godt tenke meg litt mer kjøtt på beina. Da spiser du ikke nok Så om man ikke er lubben spiser man ikke nok. Gotcha Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Det jeg syns er verst er de jentene som drar dongeri shortsen så langt opp i skrævet at det ser vondt ut! De var det forsåvidt også en del av på Hove. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Så om man ikke er lubben spiser man ikke nok. Gotcha Det var ikke det han sa. Du kan velge å legge på deg hvis du vil. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, det var mye hipstere der, men så ikke så mye til seiljakkene. Bare når det regnet, noe som er naturlig Haha, jeg syns jeg så de jakkene overalt på campen. Hipsterstilen er ganske komisk. Jeg kan ikke skjønne hva som er så kult med slike vesker. Liker spesielt artikkelen bildet er hentet fra: "Nei, dette er ikke harry Det er kanskje noe av det mest praktiske du kan kjøpe akkurat nå." Ugh, mageveske Kjempepraktisk........ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skinny-pack er awesome! Skinny pack får alle bare ved å være ekstemt tynne, ser ikke helt hva som er awesome med å være tynn Veit man skal være litt forsiktig med ironi over nett, men trodde den var åpenbar nok... Er ikke alle som har det valget. Jeg for eksempel har forbrenninga fra helvete og holder meg relativt tynn uansett hva jeg spiser. Kunne godt tenke meg litt mer kjøtt på beina. For ordens skyld: Det er ikke noe som heter høy eller lav forbrenning. Det er svært få som kan slippe unna med å si at dem har høy eller lav forbrenning, med mindre du har stoffskifteproblemer etc, noe som veldig få av over/undervektige har. I så fall bør du ta en tur til legen og få hjelp med problemet. Jada, du kan forbli tynn uansett hva du spiser, det kommer ann på hvor mye du spiser. Da spiser du ikke nok Så om man ikke er lubben spiser man ikke nok. Du spiser ikke nok for å gå opp i vekt hvis du ikke går opp i vekt. Sammenlikningen din er urelevant. 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hipsterstilen er ganske komisk. Jeg kan ikke skjønne hva som er så kult med slike vesker. Liker spesielt artikkelen bildet er hentet fra: "Nei, dette er ikke harry Det er kanskje noe av det mest praktiske du kan kjøpe akkurat nå." Lol. Jeg brukte slikt når jeg var ute å reiste, så ikke lommetyvene skulle få en for enkel jobb. Praktisk men ikke spesielt pent. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 16 år gammel gutt posterposter bilde av seg selv i bar overkropp for å vise frem magemusklene til 16 år gamle jenter. 20+ gamle gutter på et klesforum kritiserer ham for å ikke være stor nok. Jeg håper jeg ikke er alene i å synes vi er mer stusselige enn magemusklene hans (veier selv 60kg uten å ha skinnypack, så jeg er kanskje bare furten som synes det er vanskelig å få). 3 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 16 år gammel gutt posterposter bilde av seg selv i bar overkropp for å vise frem magemusklene til 16 år gamle jenter. 20+ gamle gutter på et klesforum kritiserer ham for å ikke være stor nok. Jeg håper jeg ikke er alene i å synes vi er mer stusselige enn magemusklene hans (veier selv 60kg uten å ha skinnypack, så jeg er kanskje bare furten som synes det er vanskelig å få). Klart det, at om en er 16 år, så synes man dette er kult, og man vil vel gjerne ha draget på småjentene i den alderen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ikke spesielt sikkert heller, om man er i tettpakkede folkemengder (Da kan det fort være enklere å knabbe slike, enn en lommebok oppbevart i lommen. Man må ha et pengebelte under skjorten og skjorten i shortsen om man skal ha noe særlig økt sikkerhet da. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Som 16årig gutt har mange dersom de ikke lider av overvekt, pack. Når de blir eldre og slutter å trene/ikke trener nok, forsvinner fort denne til fordel for fett. Hvis du ikke får pack som 20åring, spiser du for mye og trener for lite, enkelt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) 16 år gammel gutt posterposter bilde av seg selv i bar overkropp for å vise frem magemusklene til 16 år gamle jenter. 20+ gamle gutter på et klesforum kritiserer ham for å ikke være stor nok. Jeg håper jeg ikke er alene i å synes vi er mer stusselige enn magemusklene hans (veier selv 60kg uten å ha skinnypack, så jeg er kanskje bare furten som synes det er vanskelig å få). Pff please, vi er på internett, janteloven gjelder selvfølgelig her også! Endret 7. juli 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 blir gal av fyren i B klassen som går med champion joggebukser 24/7. .-. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) blir gal av fyren i B klassen som går med champion joggebukser 24/7. .-. Jeg blir gal av folk som går med NY Yankees cap uten å ane så mye som et fnugg om baseball, og enda mindre om laget. EDIT: Ikke ta det så tungt Just pullin your leg Endret 8. juli 2011 av fluff 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) blir gal av fyren i B klassen som går med champion joggebukser 24/7. .-. Jeg blir gal av folk som går med NY Yankees cap uten å ane så mye som et fnugg om baseball, og enda mindre om laget. EDIT: Ikke ta det så tungt Just pullin your leg Jeg blir galere av folk som tror at alle er sånne som ikke vet en dritt! Edit: Srry blir bare så sur av alle som hakker på meg fordi alle tror jeg ikke vet hva NY Yankees er... Endret 8. juli 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå