NgZ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Skulle likt å se et videoklipp hvor han faktisk sykler på den der. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Årets festivalstil.... Hunter-støvler, seiljakker og sidecuts. Skulle nesten ikke tro at det gikk at så mange tilfeldige folk har akkurat de samme klærne og hårsveis. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Her i Rogaland er det nesten ikke folk med sidecut. Virker som det florerer på østlandet Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Mhm... Og jeg som trodde det bare var gutter med det. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ingen på vestlandet? Mange på skulen min iallefall som har det. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Ser ut som om slipset hans er i plast. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Ingen på vestlandet? Mange på skulen min iallefall som har det. Vågen? Hehe. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Stilen = blæh. Men så har han litt å visa og Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Etter min mening. Igjen, etter MIN MENING(!), så er det åpenbart at han ikke har peiling på hverken mote eller stil, når han blottlegger magen for å spille på sex for å se bedre ut. Jeg synes stilen er helt forkastelig og skulle ønske flere av disse hadde klart å kle på seg litt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ganske naivt å tro at fyren har gått ut slikt da, og er det virkelig en stil? Kan ikke huske å ha sett noen som går slikt ute hvertfall Alliha: Men det forklarte også litt Lenke til kommentar
fluff Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Men så har han litt å visa og Vel... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Uten å framstå som sjalu, så vil jeg påstå at det ikke er vanskelig å ha pack å "vise fram" når man veier 60 kg ... 4 Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Ganske naivt å tro at fyren har gått ut slikt da, og er det virkelig en stil? Kan ikke huske å ha sett noen som går slikt ute hvertfall Halvparten av småripsa på Hove gikk rundt slik... Den andre halvparten gikk med seiljakker. Hovefestivalen burde i grunn nevnes under stil jeg ikke liker å se (festivaldeltagerne altså). Følte mer jeg var på besøk hos min gamle ungdomsskole i Bærum enn på en festival. Jeg absolutt ikke fan av noe typisk hippefestivalstil, men jeg syns ikke det er nødvendig å ta på seg sleiken og Helly Hansen-jakken i solskinner der heller. Det blir litt feil. Endret 6. juli 2011 av Jules Winnfield Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skinny-pack er awesome! Nei, det er bare smått og falskt. 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ganske naivt å tro at fyren har gått ut slikt da, og er det virkelig en stil? Kan ikke huske å ha sett noen som går slikt ute hvertfall Halvparten av småripsa på Hove gikk rundt slik... De andre halvparten gikk med seiljakker. Hovefestivalen burde i grunn nevnes under stil jeg ikke liker å se (festivaldeltagerne altså). Følte mer jeg var på besøk hos min gamle ungdomsskole i Bærum enn på en festival. Jeg absolutt ikke fan av noe typisk hippefestivalstil, men jeg syns ikke det er nødvendig å ta på seg sleiken og Helly Hansen-jakken i solskinner der heller. Det blir litt feil. Ja, det var mye hipstere der, men så ikke så mye til seiljakkene. Bare når det regnet, noe som er naturlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå