dotten☻ Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Bildet var egentlig rettet mot hårstilen om det var det du lurte på. Har ikke noe navn på det, kom gjerne med forslag. Endret 27. juni 2011 av dotten☻ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hater folk som går med band t-skjorter fordi de syns merket til bandet er kult. (ja, disse folkene finnes) Mye med Kiss, ACDC, Metallica og den siste tiden Rolling Stones pga Dressmann. Mye Motörhead og gitt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Slik som ridejakke, seilerjakke m.m Stemmer. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hater folk som går med band t-skjorter fordi de syns merket til bandet er kult. (ja, disse folkene finnes) Mye med Kiss, ACDC, Metallica og den siste tiden Rolling Stones pga Dressmann. Antallet med demin jakke og "insert metal band"t-skjorte har eksplodert synes jeg, spesielt på byen. Ser ikke hva som er fint med det, nesten som andre reklame t-skjorter. Lenke til kommentar
Populært innlegg AndyPanda Skrevet 27. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2011 Folk som går med pilotbriller selv om de ikke er piloter 14 Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Folk som går med pilotbriller selv om de ikke er piloter HAHA!!! Lo når jeg leste det ass :!: Da tenker jeg også på noe; folk som går med solbriller selv om det ikke er lyst eller om de er inne. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Enig, hater når jeg ser folk med Lakers-drakt. Kan garantere at de bruker det bare fordi det er kult. Hvorfor skulle man ellers kledd seg som man gjør? Fordi man er fan, eller fordi man i det minste har en interesse for basketball. Blir for dumt å gå med Kobe Bryant-trøye, og ikke en gang vite hva han heter til fornavn. Eller ikke å vite at Lakers kommer fra Los Angeles. Lenke til kommentar
Populært innlegg NgZ Skrevet 27. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2011 Har han et beltedyrskall på hodet? 11 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Folk som går med pilotbriller selv om de ikke er piloter HAHA!!! Lo når jeg leste det ass :!: Da tenker jeg også på noe; folk som går med solbriller selv om det ikke er lyst eller om de er inne. Folk som går med klær selv om det er 30 grader. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 - Man må lide for skjønnheten Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 29. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. juni 2011 Hun var jo heit, deilige jenter kler alt 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) I beg your pardon, heit? Endret 29. juni 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Marilyn Manson stilen er ikke heit. 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det må jo også være ganske upraktisk på festival. Kjempevarmt, og alle tilfeller av gjørme/skitt vil bare lyse opp. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hater, hater, HATER "festivalmote". Folk må slutte å prøve å være noe de ikke er. Er du ikke rocka til vanlig kan du gi faen i å prøve å være det når du er på festival. 5 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva er det som gjør Hunter-støvlene stiligere enn andre, mer eller mindre identiske, støvler? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det hvite lille merket i toppen, I guess... 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 For øvrig skal det sies at de er veldig godt lagd også. Flott kvalitet. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Le Chameau er twice as good til samme pris, samtidig slipper man fjortis-assossiasjonene Hunter merket fører med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå