Zandreu Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga. Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. 2 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga. Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. Touché. Got me there. Kan nok ha noe med at Yankees-moten er såpass ung at jeg ennå ikke helt har klart å akseptere det. DOG det må sies at det ligger en viss forskjell der. Imens converse har et helt hav av finisher, farger og andre valgmuligheter. I capsens tilfelle er det stort sett bare den ene modellen som brukes. Og i og med at det store flertallet av de som bruker dem også har sleik blir det litt verre. Men jeg skal virkelig innrømme at det var et iskaldt og godt argument. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg pleier å spørre folk med palestinaskjerf hva de synes om jøder og Israel, jeg. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Var ikke hun Silje-dama den samme som mente det var vågalt med brune skinnsko til navy dres? Nå er hun rimelig på bærtur når det kommer til herremote/klær for menn og da, utsagn som det kommer ikke akkurat som noen overraskelse. Jeg pleier å spørre folk med palestinaskjerf hva de synes om jøder og Israel, jeg. Samme her, i tillegg til at jeg virkelig hater palestinaskjerf Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Politiske plagg i seg selv er ikke noe kult. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. Njæ, det blir vel mer som om å gå med en ManU-trøye, og aldri ha sett en fotballkamp... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Så en kar med dress og Converse i går. Huff. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Eller basketdrakt og aldri ha sett en kamp Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. Ja. En latterlig trend. Endret 27. juni 2011 av thrice Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga. Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. Nå har jeg aldri prøvd Converse, men jeg trur ikke de er spesielt gode å spille basketball i. Eller basketdrakt og aldri ha sett en kamp Enig, hater når jeg ser folk med Lakers-drakt. Kan garantere at de bruker det bare fordi det er kult. Selv spankulerer jeg stolt rundt i min OKC Thunder-drakt med #13 Harden, bakpå. Trur ikke mange andre i Norge har den. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Converse er opprinnelig basketballsko, derav den koblingen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Enig, hater når jeg ser folk med Lakers-drakt. Kan garantere at de bruker det bare fordi det er kult. Hvorfor skulle man ellers kledd seg som man gjør? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Blir nesten litt som å si at folk kjøper coca-cola som medisin Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. Ja. En latterlig trend. Slik som ridejakke, seilerjakke m.m Lenke til kommentar
fluff Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Seilerjakke ER faktisk en latterlig trend. 2 Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hater folk som går med band t-skjorter fordi de syns merket til bandet er kult. (ja, disse folkene finnes) Mye med Kiss, ACDC, Metallica og den siste tiden Rolling Stones pga Dressmann. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Så rett så rett. Glemte helt å nevne dem. Stones-trøyer har det alltid vært mye av, og de har alltid irritert meg like mye. Digger selv Stones men kan ikke gå med trøyene deres i frykt for å se ut som en tulling. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Dette er en tråd for å diskutere stil, ikke fysisk utseende. Tre innlegg har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Smart å poste den på nytt. Hva kalte du stilen i dette bildet sa du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå