Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

 

NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga.

Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga.

Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. :)

 

Touché. Got me there. Kan nok ha noe med at Yankees-moten er såpass ung at jeg ennå ikke helt har klart å akseptere det.

DOG det må sies at det ligger en viss forskjell der. Imens converse har et helt hav av finisher, farger og andre valgmuligheter. I capsens tilfelle er det stort sett bare den ene modellen som brukes. Og i og med at det store flertallet av de som bruker dem også har sleik blir det litt verre.

 

Men jeg skal virkelig innrømme at det var et iskaldt og godt argument.

Lenke til kommentar

Var ikke hun Silje-dama den samme som mente det var vågalt med brune skinnsko til navy dres? :p

Nå er hun rimelig på bærtur når det kommer til herremote/klær for menn og da, utsagn som det kommer ikke akkurat som noen overraskelse.

 

Jeg pleier å spørre folk med palestinaskjerf hva de synes om jøder og Israel, jeg.

Samme her, i tillegg til at jeg virkelig hater palestinaskjerf

Lenke til kommentar

 

NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga.

Bruker du Converse? Spiller du basketball? Blir litt samme greia. De capene har blitt til noe veldig mye mer enn et baseball-lag. :)

 

Nå har jeg aldri prøvd Converse, men jeg trur ikke de er spesielt gode å spille basketball i. ;)

 

Eller basketdrakt og aldri ha sett en kamp ;)

 

Enig, hater når jeg ser folk med Lakers-drakt. Kan garantere at de bruker det bare fordi det er kult.

 

Selv spankulerer jeg stolt rundt i min OKC Thunder-drakt med #13 Harden, bakpå. Trur ikke mange andre i Norge har den. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...