lokeland Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 "Preppy" er et av de begrepene jeg ser blir brukt veldig mye for tiden, og i 99% av tilfellene blir det i tillegg brukt feil. Motenorge er en vits. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hahahha det var konge kynne. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Stilen jeg ikke liker å se er det som min venninne så treffende kaller "balsamtryner". Solariumsbrune gutter med masse gele i håret, store SATS-muskler, helst hvite, stramme skjorter for å vise musklene og et smykke rundt halsen. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Søteste er når de har tribaltatovering også :--D 2 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 ...naturligvis kledd opp fra topp til tå i Ed Hardy. 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dette er win! Martin, 22: - Jeg kjører rocka, men laidback. Det gjør ingen andre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Var ikke hun Silje-dama den samme som mente det var vågalt med brune skinnsko til navy dres? 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dette er win! Skjer med at absolutt ALLE hadde denimskjorte? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dette er win! Skjer med at absolutt ALLE hadde denimskjorte? Er vel halve poenget med artikkelen Lenke til kommentar
Jupptitu Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg kjente jeg ble dårlig av alle de jakkene :/ Styggeste typen jakke jeg vet om... 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dette er win! Skjer med at absolutt ALLE hadde denimskjorte? Er vel halve poenget med artikkelen Utenom hovedpoenget... hva skjer med at alle som bruker skjerf skal surre det tusen ganger rundt huet a? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Nå ble jeg rett og slett bare kvalm. 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Øynene mine så skremmende like ut som hans da jeg hadde øyekatar for noen uker siden..True story! 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Overraskende lite selvinnsikt når det gjelder festivalstil. That said, jeg har tenkt å gå i tskjorte og shorts hver dag på festival. Skal kjøpe alt nytt på HM og vi får bare se hva som overlever turen. Urinstøv, gjørme og sæd pleier å ta knekken på de fleste plagg, så vi får nesten bare se det an. Å ta med skikkelig klær på festival er bortkastet. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Er spesielt to ting jeg reagerer kraftig på: Løkka-klippen: Kort/barbert på sidene og halvlangt oppå og foran. Mye av grunnen til at jeg misliker dette så sterkt er at det viser en fullstendig mangel på originalitet eller kreativitet når det gjelder mote. Paradoksalt nok ser jeg for meg at nettopp disse folka føler seg sykt moteriktige. Det blir som å kalle seg en gourmet-kokk bare fordi man bruker mye ketchup. NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå