Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende lite selvinnsikt når det gjelder festivalstil. That said, jeg har tenkt å gå i tskjorte og shorts hver dag på festival. Skal kjøpe alt nytt på HM og vi får bare se hva som overlever turen. Urinstøv, gjørme og sæd pleier å ta knekken på de fleste plagg, så vi får nesten bare se det an. Å ta med skikkelig klær på festival er bortkastet.

Lenke til kommentar

Er spesielt to ting jeg reagerer kraftig på:

 

Løkka-klippen: Kort/barbert på sidene og halvlangt oppå og foran. Mye av grunnen til at jeg misliker dette så sterkt er at det viser en fullstendig mangel på originalitet eller kreativitet når det gjelder mote. Paradoksalt nok ser jeg for meg at nettopp disse folka føler seg sykt moteriktige. Det blir som å kalle seg en gourmet-kokk bare fordi man bruker mye ketchup.

 

NY Yankees-cap: Da spesielt de mørkeblå. Også mye fordi det er så sykt lite fantasifullt, men også fordi det er helt overdrevent bærumsk (Jeg vet, jeg bodde der før). Og hvorfor i helvete gå med baseball-cap om man aldri har sett en eneste kamp? Spør en av disse folka om de ser mye på baseball og du får se at de blir passe lutrygga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...