Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg forskjellen på blazer og dressjakke?

En blazer er mer avslappet og kan brukes til svært mye, mens dressjakken ofte kjøpes sammen med dressbukse i samme stil og passer best som et helt antrekk. Det finnes selvfølgelig mye man kan gjøre med begge plaggene, men blazer er en litt mer avslappet stil. Det som var og er populært blant tidlige 30-åringer, ihvertfall er det mitt inntrykk, er å ha en blazer over en t-skjorte som et byantrekk. Noe som kan være stilig og kan være trasig.

Lenke til kommentar
Det som var og er populært blant tidlige 30-åringer, ihvertfall er det mitt inntrykk, er å ha en blazer over en t-skjorte som et byantrekk.

Ha ha ha! For eit par år sidan var det trendy (i alle fall her) å gå på byen med hettegenser (!) og blazer! No er det skotpremie på slike pappskallar.

Lenke til kommentar

Du trenger et par med solbriller. Og jeg mener ikke når det er sol ute, jeg mener uansett. Og du må begynne å si "I've been expecting you, mr. Andersen" til folk som går inn dører til steder du er.

Edit: Du trenger en blå og en rød pille og.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Alle stiler som er overdrevene synes jeg er fælt, og dette er folk under 16 veeldig flink til.. Kjøper seg en bokse som er x antall størrelser for stor, en caps som ikke stemmer overens, og tror dem er kult, går selv i hiphopklær, men det handler ikke om og ha boksa på knærne, osv. Blir kvalm.. Den er kul om den er gjennomført, det er også gother stilen!! NULL TULL!! Men noen ganger så overdriver folk, og får det bare til og se direkte grusomt ut, slik er det med alt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...