Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Takk for det politisk korrekte svaret. Har du noen meninger om klær? Tvilsomt, ettersom at meninger kolliderer med andre meninger og det vil vi ikke ha. LOLOLOL uff, hater politisk korrekte svar Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har noe fryktelig i mot jenter i "dame-dress" (bortsett fra jobbsammenhenger), ser bare ut som man prøver for hardt.. Og 90% av jentene i tunika. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og folk som bruker dressjakke med vanlige klær... Det er visst populært på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jepp, kjøp ihvertfall en blazer og sleng på jakken fra konfirmasjonen... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kan noen fortelle meg forskjellen på blazer og dressjakke? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dressjakke= del av en dress Blazer (sportscoat)= tykkere, litt røffere og et enkeltstående plagg Veldig kort fortalt.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Link. Har faktisk en wiki-side. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kan noen fortelle meg forskjellen på blazer og dressjakke? En blazer er mer avslappet og kan brukes til svært mye, mens dressjakken ofte kjøpes sammen med dressbukse i samme stil og passer best som et helt antrekk. Det finnes selvfølgelig mye man kan gjøre med begge plaggene, men blazer er en litt mer avslappet stil. Det som var og er populært blant tidlige 30-åringer, ihvertfall er det mitt inntrykk, er å ha en blazer over en t-skjorte som et byantrekk. Noe som kan være stilig og kan være trasig. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det som var og er populært blant tidlige 30-åringer, ihvertfall er det mitt inntrykk, er å ha en blazer over en t-skjorte som et byantrekk. Ha ha ha! For eit par år sidan var det trendy (i alle fall her) å gå på byen med hettegenser (!) og blazer! No er det skotpremie på slike pappskallar. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dogma-stilen? =D Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva syns dere om menn som går i sorte bukser, sort t-skjorte og sort frakk da? Blir vel dissa for at jeg går sånn nå Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dogma-stilen? =D Ohh, vet hvilken film jeg skal se i kveld . Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva syns dere om menn som går i sorte bukser, sort t-skjorte og sort frakk da? Blir vel dissa for at jeg går sånn nå Matrix. Fucking awesome på konsert, meh til vanlig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg går til vanlig slik Syns jeg får en litt tøffere karakter av å gå slik. Litt deilig å se stilfull ut når jeg ellers går i arbeidsklær som er bygg bukse med tilhørende tømrer belte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Du trenger et par med solbriller. Og jeg mener ikke når det er sol ute, jeg mener uansett. Og du må begynne å si "I've been expecting you, mr. Andersen" til folk som går inn dører til steder du er. Edit: Du trenger en blå og en rød pille og. Endret 26. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Alle stiler som er overdrevene synes jeg er fælt, og dette er folk under 16 veeldig flink til.. Kjøper seg en bokse som er x antall størrelser for stor, en caps som ikke stemmer overens, og tror dem er kult, går selv i hiphopklær, men det handler ikke om og ha boksa på knærne, osv. Blir kvalm.. Den er kul om den er gjennomført, det er også gother stilen!! NULL TULL!! Men noen ganger så overdriver folk, og får det bare til og se direkte grusomt ut, slik er det med alt.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Eplefe; Jeg går med solbriller så og si hele tiden Piller går jeg ikke med uansett hva, gidder ikke å få politiet etter meg, altfor mye dop rundt her så de går med hunder her hele tiden. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ah dette er et antrekk jeg hater: Olabukser, hvit t-skjorte, svart penjakke. Det er så jævlig harry å ha på en penjakke over slike hverdagsklær. Det er rett og slett et stort hån mot blazeren. Lenke til kommentar
akle Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva vil dere bruke blazeren sammen med da? Skjorter og mørk/sort dongeri!? Eller brukes det ikke:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå