Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Poenget her med tråden er vel klesstilene til folk, og ikke mobbing sådan. Dessverre har folk en tendens til å mobbe personer for klesstilen deres, fremfor å kritisere. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg bestilte meg panamahatt i går. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg bestilte meg panamahatt i går. Det skal du jo poste i Hvilken stil_liker_du_å se 1 Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Han har blitt mobbet av mange nok både her på forumet og på internett ellers, så å kritisere kun Christian B er unødvendig. Superkidzen stiller seg forsåvidt laglig til for hugg, selv om han antageligvis ikke vet bedre. Så du legitimerer mobbing av Superkidzen fordi andre også har mobbet ham? Nei, det blir bare for dumt. Superkidzen er en veldig hyggelig fyr og gjør ellers ikke noe galt mot folk. Du må ha lesevansker. Jeg legitimerer ikke mobbing av han, jeg skrev at det ikke er rett å kun skille ut Christian B for mobbingen når han er en av mange. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Du må ha lesevansker. Jeg legitimerer ikke mobbing av han, jeg skrev at det ikke er rett å kun skille ut Christian B for mobbingen når han er en av mange. Ja, men det er allikevel ikke noen unnskyldning. Nok snakk om dette. La oss heller holde oss til det denne tråden egentlig er for. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja. Strømpebukser og shorts er en stil jeg aldri har fått meg til og like. F.eks noe sånt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er den kjipeste jeansen noensinne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Haha, han spurte om tilbakemelding på skjorten (fra ModernTailor), men endte opp med flere tilbakemeldinger på buksa og beskjed om å brenne den. Støttes. Quote: Originally Posted by Meis yes, please burn those jeans immediately... --------------------------------------------------- well, I wasn't going to comment but...man, those are some FUGGLY jeans. I mean really, WTF? Endret 9. juni 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Han ser ut som en miks av en dame i 80-årene og en nerd fra 80-tallet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Åhh, jeg elsker noobs på SF! <3 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Drøyt høyt liv på den buksa der eller? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er nok like mye det at han har dratt buksa høyere opp enn den skal være enn at buksa i seg selv har høyt liv (ikke tro jeg forsvarer buksa, den var veldig stygg). Det ser faktisk ut som han har dratt den opp i rompa ... :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Altså, enten må buksen være laget for å brukes slik, eller så har han kjøpt en sægge-bukse og dratt opp. For hadde han hatt livet i normal høyde ville den jo vært ganske lang. Uansett enig, så veldig rart ut. 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvor finner dere disse gullkorna? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Minner meg om disse fine buksene i en tråd om chelsea boots :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå