Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Og her anbefaler jeg dem det gjelder i tråden å roe seg ned. Innleggene som er rene personangrep vil bli fjernet og personene som ikke greier å ta til fornuft vil risikere å få seg en sommerferie.

Om noen ønsker å innføre spesifikke regler her bør man få klargjort det for å så eventuelt få forandret på førstepost eller startet en ny tråd.
Og seriøst gutter, oppfør dere litt penere mot jentene da , greit at dette er et dataforum men vi trenger ikke å tvinge kvinnene over på rene jenteforum fordi vi mannfolk oppfører oss som naut mot dem.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda flere innlegg av typen offtopic, spam og personangrep har blitt slettet.

Og seriøst gutter, oppfør dere litt penere mot jentene da , greit at dette er et dataforum men vi trenger ikke å tvinge kvinnene over på rene jenteforum fordi vi mannfolk oppfører oss som naut mot dem.

Det ser heldigvis ikke ut til å være et flertall av guttene som har et problem med jenter i tråden. De få det gjelder vil få utdelt advarsler, og tråden (og forumet) vil holdes øye med.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Synes ikke noe om den videoen av superkidzen på forrige side, generelt liker jeg ikke folk som driter ut andre, spesielt ikke folk med funksjonshemninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er forsåvidt helt enig, mobbing på et sånt nivå er jeg virkelig ikke fan av. Men, jeg var ikke der og fikk ikke gjort noe. Og nei, jeg kommer ikke til å hente kompisen min på legevakta når han ender der med brukket nese, noe som er uunngåelig.

Lenke til kommentar

Helt sant. :yes:

Jeg mener det blir litt sært å ha et diskusjonsforum hvor alle er enige om alt.

Alle er ikke enige om alt. Men jeg vil tro de aller fleste her inne misliker et burberry-slipset som ble postet :) Som fkm også nevnte var også dressen mindre pen og skjortekraven var stygg. At noen angriper deg pga at du likte det betyr ikke at alle gjør det, selv om det kan virke slik på måten de uttrykker seg på.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Han har blitt mobbet av mange nok både her på forumet og på internett ellers, så å kritisere kun Christian B er unødvendig. Superkidzen stiller seg forsåvidt laglig til for hugg, selv om han antageligvis ikke vet bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du tror han går med slikt til daglig så kan jeg forsikre deg om at det ikke er tilfelle. Dette var ett kostymeparty, og jeg tror de fleste som har kledd seg ut en eller flere ganger til ett kostymeparty kan si seg enig i at klærne de hadde på seg ikke akkurat var så veldig pent.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han har blitt mobbet av mange nok både her på forumet og på internett ellers, så å kritisere kun Christian B er unødvendig. Superkidzen stiller seg forsåvidt laglig til for hugg, selv om han antageligvis ikke vet bedre.

Så du legitimerer mobbing av Superkidzen fordi andre også har mobbet ham? Nei, det blir bare for dumt.

Superkidzen er en veldig hyggelig fyr og gjør ellers ikke noe galt mot folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...