Essem Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Regner med at du bare glemte endene? VerANDA??! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Liker fortsatt Propag-ANDA best. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har den fått ett offisielt navn enda? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Bra de folkevalgte har det moro på jobb. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det nå jeg skal linke til "AMERICA FUCK YEAH!!!" sangen til Team America? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 ja. Hadde det ikke vært for at det er for sent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jevnt over syns jeg klær med flagg på, samme hvilket land de kommer fra, ikke er særlig pent. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Var på avsluttningsball på tirsdag. Der så jeg faktisk flere med type kortermet J&J skjorter med slips og skjorten utenfor buksen. Mange for store dresser også, men de prøver i hvert fall. Personlig kjørte jeg kjole og hvitt, var den eneste med det 2 Lenke til kommentar
MadameM Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tja, uteliggerstilen? Ekstrem emostil synes jeg heller ikke er noe pent. Aaah, og en til: Deminjakke kombinert med deminbukse. Har heller ikke sansen for flagg på klær. Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Joggeklær generelt. 1 Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Liker virkelig ikke scene/emo-stilen, blir mest et skrik etter oppmerksomhet for min del. Er også veldig lei av den typiske fjortisstilen med hullete bukser, bergansjakke osv. Blir heldigvis lite av det om sommeren. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Yoyo, jeg konfirmerer meg med slips i burberry tartanmønster 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det slår fortsatt ikke vår alles kjære kevin klein Lenke til kommentar
MadameM Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Yoyo, jeg konfirmerer meg med slips i burberry tartanmønster Dette synes jeg var ganske stilig! Hehe! Men ikke den under. Ble litt sært med dongeriskjorte og rutete slips. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Et kort og meningsløst innlegg har blitt slettet, sammen med to svar. Har dere ikke noe å bidra med så er det like greit å droppe å poste.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Yoyo, jeg konfirmerer meg med slips i burberry tartanmønster Dette synes jeg ikke var veldig stilig, kunne f.eks. byttet slips med et annet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette synes jeg var ganske stilig! Hehe! Wtf. Dette ser ut som noe en treåring kunne skrevet, hvordan er det mer meningsløst enn det jeg skrev? Slipset ser jo helt dust ut. 1 Lenke til kommentar
MadameM Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Hvorfor prøver du å fremstille meg som mentalt tilbakestående? Vi har forskjellige meninger. Get over it. Endret 6. juni 2011 av MadameM 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå