AndyPanda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er dette faktisk sant, eller er det bare enda en ting (på lik linje som at frokosten er veldig viktig) som egentlig er bullshit, men som vi har fått høre gjennom hele oppveksten og dermed er "sant" og det riktige? Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 De er bare misunnelige på swaggen vår, fordi de vet at de ikke klarer å rocke rosa 2 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Den dagen noen klarer å bevise at det er en klar statistisk sammenheng mellom det å bruke rosa skjorte og å kjøre i feil fil skal jeg slutte. Enn så lenge rocker jeg lett rosa 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Den dagen noen klarer å bevise at det er en klar statistisk sammenheng mellom det å bruke rosa skjorte og å kjøre i feil fil skal jeg slutte. Enn så lenge rocker jeg lett rosa Np. Facebooks nye spørsmålsak vet du. Kommer til å bli type 80% som svarer at det er homo, mens 20% svarer "roy åge johnsen er konge da <3". Kanskje noen her gidder å legge ut spørsmålet, jeg boikotter hele saken. 1 Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Rosa blir litt for feminint for min egen del, og etter mening ser det ikke spesielt bra ut på de fleste gutter og heller ikke på jenter i grunn, hehe. Uten at jeg noen gang reagerer på en negativ måte mot folk som bruker rosa klær. Skal man likevel bruke en litt mer "feminin" farge så er mørk lilla en fantastisk farge som ser bra ut på begge kjønn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Flere 17mai antrekk provoserte meg litt. Folk i jeans, skjorten utenfor buksen når man har på seg blazer, sneakers osv osv Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er det bare meg, eller finn ein mange med ei holdning der ein ikkje nødvendigvis treng å kle seg bra, men bra nok? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Lurer på om jeg skal sperre meg inne i huset jeg må legge til at jeg ikke er helt seriøs Endret 19. mai 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det kommer ikke som noe sjokk at arrangøren ikke kunne ord delings reglene. Endret 19. mai 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ingen i familien vår pyntet seg noe særlig til nasjonaldagen. Vi er ikke spesielt nasjonalistiske av oss, og bunad og dress i regnet er ikke noe særlig. Det ble med penbukse og skjorte. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Forstår ikke hvordan folk kan gå i offentlighet med joggebukse.. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Gjett tre ganger på hvem som har vært på ferde her... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) MoN Endret 20. mai 2011 av Christian B 3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Heftig krage da, det skal han ha. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har sett flere med den skjorten der, og den blir faktisk bare verre og verre å se på..jeg tror faktisk jeg kommer til å kaste opp neste gang.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Med ein gong eg ser armane tenke eg på dette: Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har sett flere med den skjorten der, og den blir faktisk bare verre og verre å se på..jeg tror faktisk jeg kommer til å kaste opp neste gang.. Seriøst, er det en masseprodusert skjorte? Ugh, jeg trodde virkelig ikke det var mulig å kjøpe en så stygg skjorte hvis man ikke benyttet seg av MTM-tjenester eller skreddere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tror du virkelig noen med så liten kritisk sans for mote benytter seg av MTM-tjenester eller skreddere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå