weebl Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 jeg har for øyeblikket ikke noen dress, men altså jeg sier meg enig i dette at svart dress blir lett litt trist. selv om at det ikke var store feiringen her så stilte jeg opp i en grei skjorte, slips og en svart bukse og det får duge for min del i alle fall. egentlig skulle jeg vel ha hatt meg en bunad til 17. mai men det er en investering jeg får ta etter dressen Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det jeg irriterer meg mest over, sånn som idag, er hvor uhorvelig stygge "pensko" nordmenn bruker. 5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Åh, er det ikke den norske folkedrakta for menn! Endret 18. mai 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bærumssnoppestil Nå er jeg litt usikker her, pleier Bærumsfolk å vise snoppen sin? :!: Aldri sett i mine tyve år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Rosa klær. Untatt kjoler og sånn. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) rosa rosa rosa rosa Ærlig talt så er rosa ganske ok som skjorte. Det blir nok litt mye mtp de fleste andre plagg. Badebukse hadde nok også funket. Kanskje shorts. Endret 18. mai 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Elsker rosa jeg da. Skjorte, bukse (nantucket f.eks.) og shorts er flott i rosa imo. Føler meg heller ikke ukomfortabel i rosa, til tross for at jeg av og til har fått kommentarer på det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Holder meg unna. Har sett andre kle det (ikke mange, riktignok), men jeg synes ikke jeg gjør det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er veldig glad i rosa skjorter jeg, men man må være forberedt på mange blikk og kommentarer. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skjønner virkelig ikke hvorfor. For tiden kjører jeg ofte hvite bukser og lyserosa OCBD, og da jeg tok meg en tur til "hjembygda" Drammen iført dette, i tillegg til en mørk beige dongerijakke, fargefulle Duchamp-sokker, Arlingtons på føttene og Persol 649 i trynet følte jeg meg som en slags freakshow-attraksjon. Fikk høre av en kamerat at en bekjent av han hadde kommentert den rosa skjorten og omtalt det som gay, så ... ja... Oppegående er visst ikke alle. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Gjør meg ingenting at folk kaller meg gay når jeg bruker rosa skjorte, viser kun at den andre personen er usikker på seg selv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tihi, hva er det for en konklusjon? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tihi, hva er det for en konklusjon? Nå mener jeg ikke med "usikker på seg selv" som i at han/hun er homofil, men at en person som rakker ned på andre ofte har dårlig selvtillit. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg synes rosa klær er smått komisk, og det siste jeg vil si er at jeg har dårlig selvtillit. :| Ikke det at jeg bryr meg noe særlig. Det er bare en horribel farge. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har hørt rykter om at du går med skinnjakke og er med i Sons of Anarchy. Jeg tør ikke å kødde med deg!!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Gjør meg ingenting at folk kaller meg gay når jeg bruker rosa skjorte, viser kun at den andre personen er usikker på seg selv. Mange i denne tråden og dette forumet kommenterer andres klær på en negativ måte. Det er ikke fordi de er usikker på seg selv eller har dårlig selvtillit, det er fordi de synes at klærene de går med ikke ser bra ut. Når vi samler oss for å le av superkidzen så er det ingen som tenker at vi har dårlig selvtillit, de tenker bare at vi ler av en fyr som ser litt dum ut. Mange synes folk i rosa skjorte ser dum ut. Jeg synes som oftest at folk som har på seg rosa skjorte ser dum ut. Ikke nødvendigvis rosa, men ikke nødvendigvis bra heller. Å si at det er pga dårlig selvtillit høres ut som noe en mor sier til sønnen sin. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bare for å ha det sagt, jeg kunne aldri ha kalt noen gay f,eks pga fargen på skjorten. Da er man bare frekk. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Når noen kaller meg homofil så VET jeg at de bare er misunnelig, og usikker på seg selv, og skulle ønske de var meg, og er dårlige i engelsk, de har sikkert dårlig snitt på skolen også. Dessuten har de liten penis. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå