Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke den typiske "bolerstilen":

- Tjukk hettegenser med for og "frynser", de gangene de ikke pynter seg med wifebeater kombinert med kortermet tømmerhuggerskjorte som jakke. I veldig fine anledninger, brukes sort skjorte; sort bukse; hvite sneakers; hvitt slips og hvite bukseseler.

- Baggy, slitte, lyse jeans

- Millimeterhår eller bleika piggsveis

- Skatesko

- Solariumsbrun hud

- Tjukt kjede rundt halsen

- Øyenbynspiercing og etternavnet tattovert i "old english" langs underarmen.

- Hund à la Staffordshire Terrier

I tillegg skal de se så jævla sure og gretne ut, og alltid presse brytkassen fremover og armene ut når de går.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hva definerer du som "skatesko"?

Er de her "skatesko"?

nike-sb-gumsole-janoski.jpg

Lurer på det samme. For meg er "skatesko" streetware og streetware kan være meget kult. Brukte en god del streetware før, men har etterhvert bare fått mer og mer preppy stil.

Stefan Janoski skoene fra Nike SB som du legger ved bilde av her er ganske så fete etter min mening. Supra, Nike SB, Vans og en del andre merker lager ganske kule sko etter min mening, og de er beregnet for skating. Skater litt nå og da også jeg.. utrolig gøy :D

Men klart. Det er forskjell på

dc-shoes-womens-journal-se-shoes-23796.jpg

og

Adidas-Skate-Spring-2010-Gonz-Skate.jpg

Dog vil skoene for en aktiv skater se någenlunde som på bilde under etter noen uker med skating

skateboard_crop.jpg

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

streetware

streetware

streetware

:huh:

Vanligvis kommenterer jeg ikke skrivefeil bare for å gjøre det, men i dette tilfellet synes jeg du bør få vite at det skrives streetwear.

Ellers er jeg enig i at "bolerstilen" er lite fin, selv om de i noen tilfeller ikke kan gjøre noe med den tilsynelatende unaturlige gangen der og da. ^^

Endret av TanTheMan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

whops. La gå :)

Kom over en random kar på facebook nettopp. Fyren hadde stilt seg opp i dress i den enormt overmøblerte stua, slipset gikk over navelen, kragen var poppa, voksen var rotet rundt i hele det lange håret og det var ment dønn seriøst. Skulle gjærne lagt ut bilde her, men føler det er å gå litt langt. Coool :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg mister bare mer og mer tro på britiske jenter for hver dag jeg oppholder meg her i landet...

det er 20 føkkings varmegrader, det er ikke vær til å gå i uggs, det er ingenting "søtt" med uggs; spesielt ikke når du er ute på byen. VÆR SÅ SNILL IKKE BRUK UGGS!!

men man har jo også de på den andre enden av skalaen som trør på seg sko med så høye heler at de ikke klarer å etterligne noe som minner en normal gange. greit nok britiske jenter er nok ikke like heldige som norske når det kommer til utseendet men gud som de prøver og som oftest feiler noe grusomt på å se bra ut, de overdriver alt så grusomt mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En av de folkene som jeg kjenner som bryr seg minst om klær sa til meg i dag at det var utrolig rart at 90 % av alle menn går i svart dress, da det er veldig kjent som en sørgefarge. I dag var jo liksom gledens dag. Når han faktisk klarte å trekke den konklusjonen lurer jeg veldig på hvorfor i all verden ikke resten av verden klarer å tenke så langt. Jeg blir nesten trist av å se alle de stygge, svarte dressmandressene på 17. mai.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...