Kakebakelate Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ser for meg at man blir sykt svett av det. Så faktisk noen her om dagen med bobblejakke, imponerende. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Er fortsatt noen som går rundt i allversjakke og lue på skolen. I dag var det 30 grader i solen da jeg gikk til skolen. Skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 30 grader er ganske drøyt da. Her var det rundt 15 grader og det er jo greie sommertemperaturer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 I solsteken er det mye varmere enn 30 her i Oslo. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Her også, men likevle ser jeg fortsatt jenter som sprader rundt i Canada Goose. Jeg holder på å svette ihjel i skjorte og chinos. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Liker ikke den typiske "bolerstilen": - Tjukk hettegenser med for og "frynser", de gangene de ikke pynter seg med wifebeater kombinert med kortermet tømmerhuggerskjorte som jakke. I veldig fine anledninger, brukes sort skjorte; sort bukse; hvite sneakers; hvitt slips og hvite bukseseler. - Baggy, slitte, lyse jeans - Millimeterhår eller bleika piggsveis - Skatesko - Solariumsbrun hud - Tjukt kjede rundt halsen - Øyenbynspiercing og etternavnet tattovert i "old english" langs underarmen. - Hund à la Staffordshire Terrier I tillegg skal de se så jævla sure og gretne ut, og alltid presse brytkassen fremover og armene ut når de går. 4 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hva definerer du som "skatesko"? Er de her "skatesko"? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 *snip* Så enig, så enig. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Hva definerer du som "skatesko"? Er de her "skatesko"? Lurer på det samme. For meg er "skatesko" streetware og streetware kan være meget kult. Brukte en god del streetware før, men har etterhvert bare fått mer og mer preppy stil. Stefan Janoski skoene fra Nike SB som du legger ved bilde av her er ganske så fete etter min mening. Supra, Nike SB, Vans og en del andre merker lager ganske kule sko etter min mening, og de er beregnet for skating. Skater litt nå og da også jeg.. utrolig gøy Men klart. Det er forskjell på og Dog vil skoene for en aktiv skater se någenlunde som på bilde under etter noen uker med skating Endret 13. mai 2011 av Mantoius Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) streetware streetware streetware Vanligvis kommenterer jeg ikke skrivefeil bare for å gjøre det, men i dette tilfellet synes jeg du bør få vite at det skrives streetwear. Ellers er jeg enig i at "bolerstilen" er lite fin, selv om de i noen tilfeller ikke kan gjøre noe med den tilsynelatende unaturlige gangen der og da. ^^ Endret 13. mai 2011 av TanTheMan 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 whops. La gå Kom over en random kar på facebook nettopp. Fyren hadde stilt seg opp i dress i den enormt overmøblerte stua, slipset gikk over navelen, kragen var poppa, voksen var rotet rundt i hele det lange håret og det var ment dønn seriøst. Skulle gjærne lagt ut bilde her, men føler det er å gå litt langt. Coool Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 jeg mister bare mer og mer tro på britiske jenter for hver dag jeg oppholder meg her i landet... det er 20 føkkings varmegrader, det er ikke vær til å gå i uggs, det er ingenting "søtt" med uggs; spesielt ikke når du er ute på byen. VÆR SÅ SNILL IKKE BRUK UGGS!! men man har jo også de på den andre enden av skalaen som trør på seg sko med så høye heler at de ikke klarer å etterligne noe som minner en normal gange. greit nok britiske jenter er nok ikke like heldige som norske når det kommer til utseendet men gud som de prøver og som oftest feiler noe grusomt på å se bra ut, de overdriver alt så grusomt mye. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nå finnes det jo britiske jenter som er ganske så pene også, selv om størsteparten ser ut som troll... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Turkise chinos, nøttebrune oxfords, rutete blazer i alle regnbuens farger fra Moods of Norway og hvit skjorte med poppet krage. Utrolig hva man møter på i en kebabkø klokken 3 om natten. 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Er vel ikke bare da... I dag var det mye rart ute og gikk i Bergens gater. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Utrolig hva man kan se på 17. mai egentlig. Så en god del slips som så vidt rakk over brystkassa og generelt lite pene antrekk i dag, og 80% så ut som et begravelsefølge Endret 17. mai 2011 av Mantoius 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 En av de folkene som jeg kjenner som bryr seg minst om klær sa til meg i dag at det var utrolig rart at 90 % av alle menn går i svart dress, da det er veldig kjent som en sørgefarge. I dag var jo liksom gledens dag. Når han faktisk klarte å trekke den konklusjonen lurer jeg veldig på hvorfor i all verden ikke resten av verden klarer å tenke så langt. Jeg blir nesten trist av å se alle de stygge, svarte dressmandressene på 17. mai. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Eier man bare én dress, og bruker den oftere i begravelse enn noe annet, så er det jo en grei løsning. ^^ 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Som min far sa da jeg kom hjem med en dress til 3000,- kroner "Du kan få tre på dressmann til samme pris" desverre har de fleste norske menn den oppfattningen. Trist, men utrolig nok sant. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Som min far sa da jeg kom hjem med en dress til 3000,- kroner "Du kan få tre på dressmann til samme pris" ... Hørt den før, ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå