Toska92 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Men herregud da. Beklager!? Og takk til de som forklarte at jeg var i min fulle rett til å si det jeg sa. Rapporterte innlegget der dere la ut bilde av meg. Skjerp dere. Jeg postet ikke blazer-bildet for å kritisere motesansen til personen som hadde den på seg på noen måte, men klesstilen generelt. Beklager igjen om jeg traff nerver hos flere. Jeg tåler kritikk. Alle må kunne ta imot kritikk for sine meninger(og dere har STERKE meninger om at dere kan mote) når de er eldre enn 7, så det er et tips til neste gang. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Kritikk er helt greit, men man må ha noe til å backe det opp. Selvfølgelig er du i din fulle rett til å si hva du vil, det er det ingen som sier noe på. Innlegget ditt var formulert på en måte som ikke var helt heldig, og det var nok det folk reagerte på. For øvrig er en marineblå blazer er et helt basic plagg og har ikke noe som helst med Bærums yatch-eiere og gjøre. Det blir som om jeg skulle sagt at om dersom man bor i Trondheim er det en selvfølge at man har bart, bruker skinnvest og drikker karsk. Edit: For øvrig hjalp det heller ikke med argumentet om man som modell har kunnskap om klær, for det er absolutt ingenting som tilsier det. Endret 26. april 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg henrikwl Skrevet 27. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. april 2011 Hvis man ikke liker klassisk herreklesstil, så er det ikke verre enn at man sier "jeg liker ikke den klassiske herreklesstilen". Det er en helt ærlig sak. Problemet oppstår i det man prøver å kvalifisere det. «Det er bare for bærumssosser og yacht-folk», og «jeg har blitt tatt bilder av med blazer på, derfor vet jeg alt om hvor og når det passer seg» er uttalelser som skriker etter krasse reaksjoner. 13 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Denim all the way er lite pent. Og sandalene gjør ikke akkurat saken noen bedre ... 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Greier ikke helt bestemme meg for om jeg liker gladiatorsandalene eller all dongerien minst.. For øvrig fungerer dongerishorts kun på jenter imo. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tullball, denimshorts er stilig. Gleder meg til å bruke mine masse i sommer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Har en kar i klassen som har brukt denimshorts hver dag denne uken her, og ser rimelig teit ut med det egentlig. Mulig det kommer av hele attituden til karen, men han har liksom ødelagt litt av inntrykket jeg har av denimshorts. Men har jo noen billige jeans som jeg fikk lagt opp litt for kort. Kanskje jeg bare skal korte de ned til shorts og sende gjennom et par klorbad? Endret 27. april 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Alexa Chung Noot Seear Abbey Lee Kershaw Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Enig med første, veldig kjedelig stil å se på jenter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Awkwardly enough så trodde jeg det var en gutt frem til jeg leste navnet ~ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Dårlig bilde av Alexa Chung. Ikke akkurat noen gutt: Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Disse, i allslags farger, ofte sett på ufyselige blitzere og annet pakk 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Æsj, stygge saker. Takler ikke Dr. Martens og lignende sko. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Dr. Martens er flotte greier. Mange "kjerringer" som bruker dem og, ikke bare pakk som du så fint sier. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Liker dog svaret faren gir! Endret 8. mai 2011 av PatSharpX 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Disse, i allslags farger, ofte sett på ufyselige blitzere og annet pakk Får assosiasjoner til nynazister med en gang. Har dog militærstøvler jeg bruker på metalfestival om været blir dritt. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Disse, i allslags farger, ofte sett på ufyselige blitzere og annet pakk Får assosiasjoner til nynazister med en gang. Har dog militærstøvler jeg bruker på metalfestival om været blir dritt. M77 er noe annet, bruker mine fortsatt på skog/fjellturer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så klart er det noe annet, men i mine øyne er det ned i samme gata. Noe å gå med til hverdags er det iallefall ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvem bruker luer i denne varmen? Ser fortsatt folk (ungdommer) med slikt i byen. Har de fått solstikk? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvem bruker luer i denne varmen? Ser fortsatt folk (ungdommer) med slikt i byen. Har de fått solstikk? Jeg bruker lue, men det er ytterst få ganger. Rettere sagt de gangene jeg ikke har fikset meg på håret, og da skal håret se ganske gale ut. Har forøvrig en i klassen som går med lue så og si hele tiden. Må bli styggelig varmt om man går med den hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå