fiskebollebiff Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 as you can see, my Grandfather had a flair for fashion as well. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Eg må nok gå for passformen. Herregud, bare sjå på den første jakka! edit: "Dressing Like An Adult Pt. II" wat. Endret 14. april 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jadda jadda, er faktisk i tvil om hva jeg syns var mest komisk, passformen eller teksten under.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Tviler på at det bare var slipset han fikk fra bestefareN sin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Dristig! Slips og skjorte under poloskjorte. /ironi Hva blir det neste? One piece med slips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er faktisk en pique med slips UNDER enda en pique ... DET er dristig indeed. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Tenkte først at det var et bilde fra 1. april jeg, men det var det jo ikke. Mindre pent antrekk. Han Hrothgar var jo bare herlig. Ny startside! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg har slettet et par dusin offtopic-innlegg. Diskusjon om rasisme og etnisitet finnes det bedre steder å ta. Kommentering av moderering kan skje på PM. Men nå er dere inne i en god periode igjen så bare fortsett. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) det meste kan vel finnes på topplistene på blogg.no det typiske som er in nå. Jeg liker moten nå om dagen, men ikke på den veldig minimalistiske måten disse bloggjentene kler seg på... Det er i tillegg ikke noe variasjon. Og også disse med store solbriller, bleket hår, store pupper, masse sminke, brunkrem, trange jeans og enellerannen utfordrende topp + veske med liten bikkje. Samme med gutter som er innom samme stilen... også sånn badboy stil.... med caps bakfram og tørkle rundt hodet + litt saggete bukse og enellerannen badass t skjorte huff Endret 16. april 2011 av lillepy 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4100616.ece Blir litt provosert. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ser jævlig ut, men de har det sikkert fett. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4100616.ece Blir litt provosert. Den rosa bilen pleier å kjøre rundt her i Haldentil daglig også, holder på å kjøre av veien hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Norges avskum, blir flau hver gang jeg ser en råner 8 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Blir nervøshver gang jeg ser en råner jeg, man vet liksom ikke hva de kan finne på. Når jeg lir statsminister skal ALLE rånere i fengsel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Blir nervøshver gang jeg ser en råner jeg, man vet liksom ikke hva de kan finne på. Når jeg lir statsminister skal ALLE rånere i fengsel. Kanskje derfor du aldri blir det. 3 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Norges avskum, blir flau hver gang jeg ser en råner Å kalle dem avskum var vel litt drøyt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 nei, er heller en underdrivelse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det er nok det vi kaller hyperbol. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Blir nervøshver gang jeg ser en råner jeg, man vet liksom ikke hva de kan finne på. What. Der jeg vokste opp var rånerene strengt tatt bare unge gutter/menn som ikke hadde bedre å gjøre på, ikke hadde andre fremtidsutsikter enn å bli snekker/mekaniker osv. etter å ha gjort seg ferdig på VGS, fikk seg dame som var 8 år yngre eller noe, hadde dårlig plasserte ansiktspiercinger, tribal-tatoveringer og hørte på den samme musikken (danseband, country eller trance og techno fra 90-tallet) knallhøyt og mente at bilen var det eneste statussymbolet. Eller kort sagt: Veldig, veldig enkle mennesker. Ingenting farlig med de, med mindre du var en innvandrergjeng (noe som forøvrig var veldig uvanlig på Sørlandet når jeg var mindre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå