Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det meste kan vel finnes på topplistene på blogg.no

det typiske som er in nå. Jeg liker moten nå om dagen, men ikke på den veldig minimalistiske måten disse bloggjentene kler seg på... Det er i tillegg ikke noe variasjon.

Og også disse med store solbriller, bleket hår, store pupper, masse sminke, brunkrem, trange jeans og enellerannen utfordrende topp + veske med liten bikkje. Samme med gutter som er innom samme stilen...

også sånn badboy stil.... med caps bakfram og tørkle rundt hodet + litt saggete bukse og enellerannen badass t skjorte :p huff

Endret av lillepy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Blir nervøshver gang jeg ser en råner jeg, man vet liksom ikke hva de kan finne på.

What. Der jeg vokste opp var rånerene strengt tatt bare unge gutter/menn som ikke hadde bedre å gjøre på, ikke hadde andre fremtidsutsikter enn å bli snekker/mekaniker osv. etter å ha gjort seg ferdig på VGS, fikk seg dame som var 8 år yngre eller noe, hadde dårlig plasserte ansiktspiercinger, tribal-tatoveringer og hørte på den samme musikken (danseband, country eller trance og techno fra 90-tallet) knallhøyt og mente at bilen var det eneste statussymbolet.

Eller kort sagt: Veldig, veldig enkle mennesker. Ingenting farlig med de, med mindre du var en innvandrergjeng (noe som forøvrig var veldig uvanlig på Sørlandet når jeg var mindre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...