fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ikke glem slipset!! 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 ja, korleis klarte eg å oversjå det? Eg vil berre herved advare det yrande utelivet i Førde i forkant av helga: LAG PLASS! her kjem eg! 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 SERIØST, Den Follestadbloggen kommer med mye dritt! Det er faktisk to piquer med slips. Men de er opplastet som filnavnet "gay", så har en liten følelse av at det er kødd. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 SERIØST, Den Follestadbloggen kommer med mye dritt! Det er faktisk to piquer med slips. Men de er opplastet som filnavnet "gay", så har en liten følelse av at det er kødd. Ja, jeg har allerede observert at det er to piquer med slips. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Beklager, var ment til Sjur. =) Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 ja, skulle du sett! Ser det ved andre forsøk. ..og sånn gikk det til at eg såg feil på eit forum, vart retta på og lærte av det:) Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg skjønner at selve påkledningen sikkert er tull, men en blazer med så forbannet smale slag og som er så voldsomt kort var ekstremt stygt. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Helejakken ser feilkonstruert ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Ser også nå at knappen sitter ekstremt lavt. Sikkert meningen siden den bare har én, men uansett så det tulling ut. Endret 13. april 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Han der er klovn eller? Lenke til kommentar
Populært innlegg Coa Skrevet 14. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2011 In this image, I am wearing my business suit. This is a three-piece suit, a silk tie, which was my Grandfather’s, a white dress shirt, and black leather boots. This suit is a little too formal for going out in society, but perfect for formal occasions, conducting business or giving speeches. Though I am wearing boots with this suit, as I currently don’t own a pair of leather shoes, one would be advised to wear some polished leather shoes with a suit of this caliber, as shoes are the most important article of clothing in any outfit. Here I am wearing a suit, which I find to be quite versatile, in that it is formal enough for public speaking, yet informal enough for wearing on a date or a night out, to a friend’s house or what have you. It consists of a black wool blazer, black dress slacks, a black leather belt, a navy dress shirt, black leather boots, and another silk tie, which was also my Grandfather’s; as you can see, my Grandfather had a flair for fashion as well. Finally, I have donned my Prince of Darkness suit, which is formal enough yet shows that I also have a darker side. This is comprised of a black velvet jacket, a black leather vest, a black suede dress shirt, another of my Grandfather’s silk ties, a black leather belt, black dress slacks, and black leather boots. This outfit shows one’s aristocratic leanings while expressing one’s appreciation for the darker side of life. Also, a tip to the men: velvet and suede are nice to the touch, which the ladies absolutely adore. http://www.corrupt.org/blogs/hrothgar 18 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 HAHHAHAHAH LUFT HERRE, jeg sitter faktisk å ler her. 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ....Gå å henge seg selv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg vet ikke hva som var verst av skoene, eller hvor passform alt hadde. Begredelig syn uansett Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fyfæææn om jeg skal kjøre Prince of Darkness suit på lørdag a. Velvet n suede yo. The chicks luv it yo. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 The horror... Sko, ermer, passform... Alt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Skoene tok kaka for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå