Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Genser og dongeribukse = kvalmt dårlig. Det var litt strengt, vel?

Det er jeg enig i at er litt strengt å kalle jeans og genser kvalmt dårlig, men han i midten på nederste bildet har på seg noe som ser ut som fjellsko/vernesko på byen :p Det vil jeg si hvertfall er på grensen til kvalmt dårlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10091889

1302185051217_143.jpg

Popped collar, ekle bukser og solbriller han ikke ser gjennom som han må ha helt ytterst på nesen, må være Norges dårligst kledde mann(Til tross for at han virker å tro at han er en ener, innenfor sang og mote og snakker tilogmed om seg selv i 3.person)

Typisk norsk kjendis. Med en gang nordmenn tror de blir populære, så begynner de å kle seg styggere enn nøkken. Og samtidig tror de at de leder an hele motebransjen etter seg.

Bare se på hun Surferosten-dama.

Nå er vel ikke han her helt nordmann da :innocent:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Genser og dongeribukse = kvalmt dårlig. Det var litt strengt, vel?

Det er jeg enig i at er litt strengt å kalle jeans og genser kvalmt dårlig, men han i midten på nederste bildet har på seg noe som ser ut som fjellsko/vernesko på byen :p Det vil jeg si hvertfall er på grensen til kvalmt dårlig...

Kjørelæreren min bruker vernesko. Alltid stusset over de skoene og hvorfor i huleste han bruker det :roll: Får de sikkert gratis gjennom noe HMS greier i forbindelse med jobben haha.

Lenke til kommentar

Kjørelæreren min brukte skatesko, det er jo faktisk enda verre :p

Spørs hva du legger inn under "skatesko" Finnes da mange fete skatesko som f.eks Nike SB, Addidas skateboarding, Supra og en hel rekke andre. Store klosser fra Osiris der i mot eller "yoo skaters" fra coop obs er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...