fkm Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Genser og dongeribukse = kvalmt dårlig. Det var litt strengt, vel? Det er jeg enig i at er litt strengt å kalle jeans og genser kvalmt dårlig, men han i midten på nederste bildet har på seg noe som ser ut som fjellsko/vernesko på byen Det vil jeg si hvertfall er på grensen til kvalmt dårlig... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Syns ærlig talt han oppe til venstre på øverste bildet med vesten var godt kledd. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Spøker du? Det er få ting jeg liker mindre enn Rybakk-looken. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Nope, jeg syns det kan være fint. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Din mening er mindre viktig enn min! 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Skjorte, vest, bukse. Klærene passer ham, han smiler, han har det gøy med vennene sine. Hvis det bildet gjør deg irritert så burde du revurdere mye av livet ditt, tbh. ^^ 7 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fyren har det sikkert gøy, men endrer ikke faktumet at Rybakk-looken er alt annet enn fint... 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det sa han foråsvidt ikke heller, han sa at om man irriterer det seg så kraftig som noen her gir uttrykk for, så bør man kanskje revurdere en liten ting og to Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10091889 Popped collar, ekle bukser og solbriller han ikke ser gjennom som han må ha helt ytterst på nesen, må være Norges dårligst kledde mann(Til tross for at han virker å tro at han er en ener, innenfor sang og mote og snakker tilogmed om seg selv i 3.person) Typisk norsk kjendis. Med en gang nordmenn tror de blir populære, så begynner de å kle seg styggere enn nøkken. Og samtidig tror de at de leder an hele motebransjen etter seg. Bare se på hun Surferosten-dama. Nå er vel ikke han her helt nordmann da 3 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Genser og dongeribukse = kvalmt dårlig. Det var litt strengt, vel? Det er jeg enig i at er litt strengt å kalle jeans og genser kvalmt dårlig, men han i midten på nederste bildet har på seg noe som ser ut som fjellsko/vernesko på byen Det vil jeg si hvertfall er på grensen til kvalmt dårlig... Kjørelæreren min bruker vernesko. Alltid stusset over de skoene og hvorfor i huleste han bruker det Får de sikkert gratis gjennom noe HMS greier i forbindelse med jobben haha. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) On-topic: Grellt. Endret 15. april 2011 av L4r5 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kjørelæreren min brukte skatesko, det er jo faktisk enda verre Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kjørelæreren min brukte skatesko, det er jo faktisk enda verre Spørs hva du legger inn under "skatesko" Finnes da mange fete skatesko som f.eks Nike SB, Addidas skateboarding, Supra og en hel rekke andre. Store klosser fra Osiris der i mot eller "yoo skaters" fra coop obs er noe helt annet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Da blir argumentet ditt verdiløst. Topic: Haters gonnna hate. Endret 12. april 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Og for å være i det minste litt on-topic igjen: Endret 15. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) On-topic: Endret 15. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 SERIØST, Den Follestadbloggen kommer med mye dritt! 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 hahahaha, no skal eg LETT køyre korterma skjorte og pique utanpå på laurdag. og sløyfe i beltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå