Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Litt snodig det der BMI-greiene. Jeg er for tiden 187 cm og 88-89 kg som vil gi en BMI på ca 25. I følge BMI skalaen kan jeg gå ned 21 kg (til 67-68) og fortsatt være normalvektig. Seriøst, 187 cm og 67 kg?

 

Nå har Norge lagt undervektig til BMI<20 , som gjør at 70 kg og 187 vel er minstegrense for å være normalvektig. Ellers i verden er vel normalvelt plassert på 18, som jo er teit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BMI er en dårlig målestokk hvis man er litt unormal i kroppen, slik som f eks hockeyspillere er. Det betyr ikke at den ikke funker for å vise at hipsters har godt av å legge på seg litt og at fkm er en lubbis. Er man først strongman så er man jo klar over vekten sin, og da trenger man ikke BMI for å fortelle en hvor en burde ligge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BMI er en dårlig målestokk hvis man er litt unormal i kroppen, slik som f eks hockeyspillere er. Det betyr ikke at den ikke funker for å vise at hipsters har godt av å legge på seg litt og at fkm er en lubbis.

 

Lol, lubben er jeg nok ikke :p Som Anus sier har tidligere hockeyspillere som regel ganske store lår, noe som er forklaringen på min "overvekt".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Espen-Aune1.jpg

Jeg hadde sagt at dette var en stil jeg ikke likte, men jeg er redd han kommer til å finne meg og spise meg.

Veldig enig. Akkurat i slike tilfeller kan "sverdet vinne over pennen" eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg var i Drammen i går, mye fælt.

Noen spesielle utesteder? Går sjelden ut, og de gangene jeg er ute tenker jeg ofte ikke over hvordan folk går kledd. Med mindre det er helt krise.

Når jeg er på jobb derimot... ser mye triste saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...