Noburu Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Litt snodig det der BMI-greiene. Jeg er for tiden 187 cm og 88-89 kg som vil gi en BMI på ca 25. I følge BMI skalaen kan jeg gå ned 21 kg (til 67-68) og fortsatt være normalvektig. Seriøst, 187 cm og 67 kg? Nå har Norge lagt undervektig til BMI<20 , som gjør at 70 kg og 187 vel er minstegrense for å være normalvektig. Ellers i verden er vel normalvelt plassert på 18, som jo er teit. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 BMI er lame uansett, og en dårlig målestokk. Ishockeyspillere og pensjonerte ishockeyspillere f.eks er jo off the charts pga lårmuskulaturen som er rimelig ok Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 BMI er en dårlig målestokk hvis man er litt unormal i kroppen, slik som f eks hockeyspillere er. Det betyr ikke at den ikke funker for å vise at hipsters har godt av å legge på seg litt og at fkm er en lubbis. Er man først strongman så er man jo klar over vekten sin, og da trenger man ikke BMI for å fortelle en hvor en burde ligge. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er man først strongman så er man jo klar over vekten sin, og da trenger man ikke BMI for å fortelle en hvor en burde ligge. Er jo deg jeg sier at jeg driter i BMI Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg hadde sagt at dette var en stil jeg ikke likte, men jeg er redd han kommer til å finne meg og spise meg. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det eneste jeg kan si ut i fra dette er at vi har så utrolig ulike syn på hva begrepet "selvrespekt" innebærer. Brystkassen på denne pjokken ser ut som rompa til en 90 år gammel kjerring. Spredd til hver side. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 BMI er en dårlig målestokk hvis man er litt unormal i kroppen, slik som f eks hockeyspillere er. Det betyr ikke at den ikke funker for å vise at hipsters har godt av å legge på seg litt og at fkm er en lubbis. Lol, lubben er jeg nok ikke Som Anus sier har tidligere hockeyspillere som regel ganske store lår, noe som er forklaringen på min "overvekt". Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er 187 og veier 62kg, og jeg er godt nerpå undervektig:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 mens samtlige i bildetråden (meg selv inkludert) vil fortsatt vippe mellom "farlig undervektig" og "undervektig" imorgen tidlig. lol, nei. Er en liten tjukkas jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg hadde sagt at dette var en stil jeg ikke likte, men jeg er redd han kommer til å finne meg og spise meg. Veldig enig. Akkurat i slike tilfeller kan "sverdet vinne over pennen" eller hva det heter. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg var på byen i går og fikk se så mye dårlig klesstil. Den ene verre enn den andre. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg var i Drammen i går, mye fælt. 1 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg var på byen i går og fikk se så mye dårlig klesstil. Den ene verre enn den andre. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bilder? eller beskrivelser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg var i Drammen i går, mye fælt. Noen spesielle utesteder? Går sjelden ut, og de gangene jeg er ute tenker jeg ofte ikke over hvordan folk går kledd. Med mindre det er helt krise. Når jeg er på jobb derimot... ser mye triste saker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Man ser mye fælt i hvilken som helst by i Norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det verste er steder med 18-årsgrense. Kan vise et par kjappe fra Arendal; 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Genser og dongeribukse = kvalmt dårlig. Det var litt strengt, vel? 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Innimellom får jeg litt følelsen av at antrekk som vises her enten er James Bond-level mad swag, eller så er det en fornærmelse mot alt som er godt og hellig her i verden. En anelse polarisert, muligens? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå