SolanGundersen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10091889 Popped collar, ekle bukser og solbriller han ikke ser gjennom som han må ha helt ytterst på nesen, må være Norges dårligst kledde mann(Til tross for at han virker å tro at han er en ener, innenfor sang og mote og snakker tilogmed om seg selv i 3.person) 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) http://www.superkul.no/ En "stygge klær database". Endret 8. april 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Du hører vel strengt tatt på navnet "superkul" at det er laget av en person som endte sin mentale utvikling i 10-årsalderen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10091889 Popped collar, ekle bukser og solbriller han ikke ser gjennom som han må ha helt ytterst på nesen, må være Norges dårligst kledde mann(Til tross for at han virker å tro at han er en ener, innenfor sang og mote og snakker tilogmed om seg selv i 3.person) Typisk norsk kjendis. Med en gang nordmenn tror de blir populære, så begynner de å kle seg styggere enn nøkken. Og samtidig tror de at de leder an hele motebransjen etter seg. Bare se på hun Surferosten-dama. 4 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 En ting jeg ikke liker er alle billigbutikkene som nå plutselig er gjort trenchcoat for jenter skikkelig inn. Så nå går alle med det, uansett hvor stygg stil de har, og det passer virkelig ikke sammen. Joggebukse/tights + joggesko + trenchcoat... : / Det gjør meg bare trist.. 1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 "Alle har hørt om Mo" wtf, aldri hørt eller sett han. Ekkel type forresten. 5 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ^I hvilket land levde du når Norske talenter herja? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.superkul.no/ En "stygge klær database". Indeed. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ^I hvilket land levde du når Norske talenter X Factor herja? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ^I hvilket land levde du når Norske talenter X Factor herja? Jaja, ikke den verste tingen å ta feil på Uansett, fyren var jo over alt i den perioden. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ^I hvilket land levde du når Norske talenter herja? Vet ikke, men tydligvis gikk jeg ikke glipp av mye Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det som er synd med sydentattis-bildet postet for noen innlegg siden er at fyren har guns nok til å alltid kunne svømme i ladies. Mitt tips: Hvis du først skal se helt jævlig ut, sats på å være bøff samtidig. Det slår å være skinny og stygg, slik som "What you look like"-duden fra hattebildet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ^I hvilket land levde du når Norske talenter X Factor herja? Jaja, ikke den verste tingen å ta feil på Uansett, fyren var jo over alt i den perioden. Sant, og likern ikke bedre nå Han er en sterk personlighet, og det manifesterer seg ganske bra i klesstilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det som er synd med sydentattis-bildet postet for noen innlegg siden er at fyren har guns nok til å alltid kunne svømme i ladies. Mitt tips: Hvis du først skal se helt jævlig ut, sats på å være bøff samtidig. Det slår å være skinny og stygg, slik som "What you look like"-duden fra hattebildet. Rart det der, men det sier vel bare sitt om damene som florerer rundt vedkommende. At de enten kun er kaute, dumme i hodet eller ikke har smak i det hele tatt. Eller en blanding av disse, så klart. Regner med de ofte henger sammen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Eller gir faen i klesstilen, slik folk flest gjør. Kjæresten min legger ikke merke til hva jeg går med lenger, joggebukse og dressbukse er akkurat det samme. Da jeg reagerte på det spurte hun meg "Vil du at jeg skal bli _mer_ overfladisk?". Da følte jeg meg litt dum som ville svare ja. ^^ That said, å ta vare på kroppen krever mye mer enn å kle seg bra. Han kan få seg en makeover på 1-2-3, mens samtlige i bildetråden (meg selv inkludert) vil fortsatt vippe mellom "farlig undervektig" og "undervektig" imorgen tidlig. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ^I hvilket land levde du når Norske talenter herja? Har heller aldri hørt om ham. Eneste jeg ser på TV er fotball, holder meg langt unna talentkonkurranser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 That said, å ta vare på kroppen krever mye mer enn å kle seg bra. Han kan få seg en makeover på 1-2-3, mens samtlige i bildetråden (meg selv inkludert) vil fortsatt vippe mellom "farlig undervektig" og "undervektig" imorgen tidlig. I følge BMIen min er jeg faktisk overvektig :!: Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mens jeg ligger spot on på normal kroppsvekt! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Litt snodig det der BMI-greiene. Jeg er for tiden 187 cm og 88-89 kg som vil gi en BMI på ca 25. I følge BMI skalaen kan jeg gå ned 21 kg (til 67-68) og fortsatt være normalvektig. Seriøst, 187 cm og 67 kg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det eneste jeg kan si ut i fra dette er at vi har så utrolig ulike syn på hva begrepet "selvrespekt" innebærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå