Dorian Gray Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Den stilen er helt grei, ikke noe jeg liker men ikke noe fælt. Brunfargen er selvfølgelig horribel. Det er nok en sossete stil, men den er ikke overdrevet og det er ikke akkurat stygt. Man tiltrekker seg nok de jentene man er ute etter når man går kledd slik. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 uten hår på brøstet Jaha, hadde det vært bedre med? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Er det bare meg, eller har han til venstre på to boxere? Synes det bare er morsomt at begge bare måtte løfte opp skjorta for å vise at de ikke bare har vanlige boxere! Han til høyre er hvertfall litt diskre . Men ja, ser ut til at har to boxere på seg, eller en veldig snodig t-skjorte. pysjbukse Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Skjorta er da ikke spesielt åpen, og gensern ikke spesielt feminin. Håret er nok ikke slik jeg ville hatt det, men syns han så helt normal ut. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Se og de beundrer hverandre a, sjekk brunkrem skillet på hendene hehe Haha, det var et "kostyme" til en Halloween fest. Kledde seg ut som prettyboys som der sikkert ser. Kjenner begge personlig, de har faktisk brukere her på forumet. :o HAHA. Endret 24. november 2008 av Stones_ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Har du noen kilder å henvise til..? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har vel det; bilder fra festen, facebook-profil, diskusjon.no bruker osv. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Syns ikke noen av bildene dine var noe ille Stones_ Med tanke på at det halloween bilde bare er kødd. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Var vel strengt talt ikke jeg som la de ut, men så de og kjente deg igjen. Fev4ng, der har du kilden din Endret 24. november 2008 av Stones_ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Jo takk for det, syntes bare det virket så opplagt. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) uten hår på brøstet Jaha, hadde det vært bedre med? Med så åpen skjorte? Ja. Men da skulle det væt et skjeggete hode på kroppen. Endret 24. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hår på brystet er harry. Og antrekket med sjorten og cardiganen er mye bedre enn 95% av dette forumet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Den stilen er helt grei, ikke noe jeg liker men ikke noe fælt. Brunfargen er selvfølgelig horribel. Det er nok en sossete stil, men den er ikke overdrevet og det er ikke akkurat stygt. Man tiltrekker seg nok de jentene man er ute etter når man går kledd slik. Indeed. Hvorfor ellers vil man selge seg helt for en slik mote. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hår på brystet er harry. Og antrekket med sjorten og cardiganen er mye bedre enn 95% av dette forumet Ja, den dagen... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hår på brystet er harry. Og antrekket med sjorten og cardiganen er mye bedre enn 95% av dette forumet WoOt? Bare pga. vi ser ut som ekte men er vi harry? Sjorten? Ka de e fårnå? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Så man bør barbere av seg høert på brystet? Eller bare gå med plagg som dekker det? va med hår på armene? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Ja, menn bør barbere brystet, armene lar man være (med ekstreme unntak). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er faktisk enig med Homme her. Selv om jeg personlig foretrekker gutter som har lite til ingen hår på brystet naturlig. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Bare tøffelhelter og femiklatter barberer seg på brystet. 1 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Knall åpen skjorte uten hår på brøstet, åpen, strikket, feminin genser, glætt, blond bakoversveis, brunkrem... Urk Knall åpen? Nå får du gi deg!! Uten hår ja?? Det er jo det som er fint.. Hår er støgt.. im sorry, but it's true.... Han var digg.. bortsett fra at logoen hadde ikke trengt å være der, og hodet Heller ikke all brunkremen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå