Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som folk nevner lengre bak i denne tråden, joda mange av de mer stilfulle plaggene som fins har opprinnelse fra storbritannia. men må bare si at det er VEL mange som går i uggs eller balerina flats samma faen hva været er og 5cm sørpe i ballerina flats er langt fra så latterlig som shorts og UGGS i 25 grader.

Lenke til kommentar

Mer imponert over at de klarte å finne en dress som passet så dårlig over hele kroppen. Kunne jo kanskje ha sett litt bedre ut hvis det faktisk ble brukt en dress som passet, og skjorta var innenfor kragen.

 

Edit: Når jeg tenker meg om, så kunne man la lagt til de 4 andre dressene junkyard hadde her.

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar

Den er forresten laget i polyester.

Quoter bare deg siden jeg ikke finner igjen hvor det var snakk om dress og stoff.

Jeg kjøpte en Matinique dress rett før nyttår, og den ser jeg er laget av 52% bomull og resten polyester. Er jeg blitt lurt? Dressen virker helt grei for meg, betalte også en liten slant for den :p

Lenke til kommentar

Njæh, det blir litt for dumt å si at man ikke ville betalt 50 kr. for en dress med den sammensetningen. Bl.a. så har Loro Piana en 60/40 ull/poly-blend som så og si aldri blir krøllete, og som ser rimelig bra ut. Meget lurt å ha på reiser f.eks... Så en dress laget i det i Roma, og man hadde aldri gjettet at det var polyester i stoffet. Men det er klart at det er litt forskjell fra det stoffet Matinique bruker og Loro Piana, lol...

Lenke til kommentar

Det jeg skrev (som gjerne kunne vært formulert bedre) var mer rettet til det man som regel forbinder med en slik blend, altså billige møkkadresser.

Og basert på setningen "Men det er klart at det er litt forskjell fra det stoffet Matinique bruker og Loro Piana" tolket jeg at han forsto det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Selvfølgelig forsto jeg det. Det var heller ikke et forsøk på å være spesielt vanskelig. Jeg var derimot av oppfatningen av at det var ønskelig at man delte den kunnskapen man hadde om klær, selv om det bare er i bisetninger som ikke har så mye med saken å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...