Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slips som er såpass smale som dette synes jeg bare blir tåpelig.

 

Helst av polyester, så klart!

Jeg liker generelt ikke grisetynne slips eller jakkeslag. Vi er menn for faen. Sliter skikkelig med han ene karen som jobber som nyhetsanker i TV2 Nyhetskanalen som ofte bruker dressjakke med jakkeslag som er så tynne at jeg av og til har blingsa og trodd det ikke var jakkeslag på jakka i det hele tatt. Samme historien er det også med noen av dressene Senkveld-gutta bruker/har brukt.

Lenke til kommentar

Syns slike piquer med masse forskjellige klubb logoer og dritt på er sykt stygt

 

Nå er bildene fra RL, men sier ikke at det bare er de som har disse, mange andre og. Jeg liker RL sine med den lille logoen. Alt annet er try-hard.

 

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/t-shirts/tommy-hilfiger-1017/usa-85-polo-ss-200291-29/

 

polo-t-shirts-22.jpgRalph-Lauren-Short-Sleeve-Polo-Shirt-Navy.jpg

 

Sikkert mange her inne som liker de tho, så jeg blir sikkert flama nå

 

Jeg er enig.

Har dessverre 10-15 slike PRL pique/rugby-gensere.

Jævlig å bare ha dem i skapet og ikke kunne bruke dem:p

Personlig går det fint for min del så lenge plagget ikke har den stooore pony-en.

 

Hva mener andre om det? Er det like ille med et random emblem det står Ralph Lauren på?

Lenke til kommentar

Sånn seriøst, hvordan i helvete finner noen på å lage noe sånt? Det er jo ikke kreativt engang, det finnes ikke fint på noen måte. Faen altså. Kanskje jeg bare burde gi opp planene om å studere jus for å jobbe som designer. Kunne i hvert fall gjort noe kreativt med det jævlige antrekket der, det finnes jo hverken fint, kreativt eller nyskapende

 

tumblr_lfkc05xYQ81qzfrzw.gif

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Sånn seriøst, hvordan i helvete finner noen på å lage noe sånt? Det er jo ikke kreativt engang, det finnes ikke fint på noen måte. Faen altså. Kanskje jeg bare burde gi opp planene om å studere jus for å jobbe som designer. Kunne i hvert fall gjort noe kreativt med det jævlige antrekket der, det finnes jo hverken fint, kreativt eller nyskapende

 

Noe du vil snakke om? :)

Lenke til kommentar

Sånn seriøst, hvordan i helvete finner noen på å lage noe sånt? Det er jo ikke kreativt engang, det finnes ikke fint på noen måte. Faen altså. Kanskje jeg bare burde gi opp planene om å studere jus for å jobbe som designer. Kunne i hvert fall gjort noe kreativt med det jævlige antrekket der, det finnes jo hverken fint, kreativt eller nyskapende

 

Noe du vil snakke om? :)

Sur og sint yo. Diskusjonsmodus, føler at jeg bør sette noe eller noen på plass. Skulle gjerne gjort det IRL men jeg har ikke mulighet til å ta det akkurat nå, da får jeg heller ytre mine meninger på nettet, og helst havne i en krangel med noen. wth idk

Lenke til kommentar

Faen altså. Kanskje jeg bare burde gi opp planene om å studere jus for å jobbe som designer. Kunne i hvert fall gjort noe kreativt med det jævlige antrekket der, det finnes jo hverken fint, kreativt eller nyskapende

Du kan undervise dine kolleger på advokatkontoret når du er ferdig utdannet, DandyVers. Det er skrekkelig få jurister som kler seg godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...