Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For jenter, som vanligvis går i stramme jeans, er det i alle fall hundre ganger mer behagelig å gå i joggebukse når man skal sitte i ro i flere timer i strekk. Kjoler/skjørt og tunikaer er selvsagt et alternativ, men det innebærer ofte en strømpebukse/linning som er ganske stram rundt magen, og det er heller ikke behagelig i det lange løp.

 

Dessuten har det vel noe å gjøre med at man bruker tiden på å lese i stedet for å stå foran speilet om morgenen, og siden den som skal bedømme innsatsen man gjør ikke er til stede og ser på en, så har ikke fremtoningen noe å si for resultatet (slik som på en muntlig eksamen).

 

Og ellers? Tja, alle sitter jo og ser på oppgavene sine, så man trenger vel ikke å pynte seg for noen heller. Og alle har ikke behov for å pynte seg for seg selv hver eneste dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joggebukse er da virkelig ikke så forferdelig mer behagelig enn jeans/chinos, selv ikke når man sitter i ro i timesvis ...

Enig med KongKake, personlig syns jeg det er mer behagelig å gå med jeans.

Joggebukser er ofte så baggy at når man har mobil osv i lommen "svaier" buksen såpass at det er ubehagelig. Hvert fall for meg som er så tynn.

Lenke til kommentar

Joggebukse er til tider behagelig det, men å bruke komfort som unnskyldning for å bruke det på eksamensdager blir jo bare latterlig. Ta på seg en hvilken som helst annen bukse tar da vitterlig ikke noe lengre tid, og komfortener er ikke noe dårligere. Men folk er forskjellige, og godt er det :)

Lenke til kommentar

Pleier å gå med jeans og piqué, muligens en hettegenser eller en ullgenser litt avhengig av hvor kaldt det er osv. Deilig å tenke gjennom hva man vil gå med på morgenen før eksamen syns jeg, sånn at man får slappet av litt og kan få tankene over på litt andre ting. Er uansett for sent å lære noe 50 minutter før eksamen starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...