Eriqo Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 http://houseoffashion.no/shop/index.php?ma...roducts_id=1713 Dette er ille, klassisk Pakkis-stil! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Ahh, my eyes! Rett og slett grusomt. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Ahh, my eyes! Rett og slett grusomt. Ja.. Hvis du ser litt mer på siden, er egentlig hele siden klassik pakkis-stil.. Med ekle gensere, T-shirts og jakker som dere ser. ÆSJ! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 La merke til det. Ser ut som ei god handleside for folk fra Askim, Trøgstad, Jessheim, Våler og andre lågkulturelle HØL på østlandet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg liker H&M's gutte-gensere og t-shirts. Særlig cardigan. Denne nedenfor hadd også vært fin i grå. Typisk stil jeg syns er hot på gutter (dog litt trente, ikke chubby); Dongeribukse, litt røff.. Hvit t-shirt, litt trang egentlig men litt V-hals En cardigan som har knapper nederst, slik at t-shirten kommer frem.. kanskje ett smykke også, hvis det ikke er bling på det. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 http://houseoffashion.no/shop/index.php?ma...roducts_id=1713 Dette er ille, klassisk Pakkis-stil! Ja, er helt enig der. Men samtidig tror jeg ikke jeg kan si at dette er det verste jeg ser. Gutter som sagger slik at "man kan se rett hjem" er verre enn dette Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Hah, var det en som kledde seg i joggebukse til vanlig som kritiserte en stil? Hvordan kan man kritisere andres klessmak når man selv er 100% likegyldig til hvordan man ser ut? Det blir for meg helt absurd. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Nice tan? Endret 24. november 2008 av Duffo Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 ÅHERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUD Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Hahaha, sånn som det der er bare latterlig stygt. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Nice tan? Se og de beundrer hverandre a, sjekk brunkrem skillet på hendene hehe Er det bare meg, eller har han til venstre på to boxere? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 But cmon, what's wrong with being fabolous? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Er det bare meg, eller har han til venstre på to boxere? Synes det bare er morsomt at begge bare måtte løfte opp skjorta for å vise at de ikke bare har vanlige boxere! Han til høyre er hvertfall litt diskre . Men ja, ser ut til at har to boxere på seg, eller en veldig snodig t-skjorte. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Nice tan? Se og de beundrer hverandre a, sjekk brunkrem skillet på hendene hehe Han på biletet til venstre så jo ikkje gale ut. Endret 24. november 2008 av Krakknisse Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 SOSS ALARM !!! Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Er det gay-parade 08? :!: Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Er det gay-parade 08? :!: Skikkelig "pussy magnet" å være kledd slik skal vi tro samtiden. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 De to på bildet til høyre ser jo litt krise ut, men hva var det som var så forferdelig med han på bildet til venstre? Er jo bare en skjorte og en cardigan. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Akkurat, han til venstre var fin (i jakt på bedre adjektiver, ikke misforstå). Men overdreven bruk av brunkrem er ingen schlager. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Knall åpen skjorte uten hår på brøstet, åpen, strikket, feminin genser, glætt, blond bakoversveis, brunkrem... Urk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå