Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 vet ikke hva jeg skal si...... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ser unektelig ut som karneval eller utkledningsfest, spesielt den første. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den første er åpenbart et gammelt bilde av Mette-Marit på syretrip. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Haha, legg inn et bilde av shortsen også, bare for å gjøre antrekket komplett :!: 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ser unektelig ut som karneval eller utkledningsfest, spesielt den første. fant det på http://stylescout.blogspot.com/ trodde folk gikk bra kledd i london Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ser unektelig ut som karneval eller utkledningsfest, spesielt den første. fant det på http://stylescout.blogspot.com/ trodde folk gikk bra kledd i london Stor sjanse for at du finner noe helt jævlig når det bor ~13 millioner der. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 trodde folk gikk bra kledd i london Lol. De er briter, det er svært få strøk der flesteparten er korrekt/stilfullt kledd. 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Litt ned på siden finnes de sykeste øyevippene ever! Noe så fælt! :o Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Briter, ja. Vi snakker tross alt om opphavasmennene (og -kvinnene) til chav-"stilen" her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er stooor forskjell mellom arbeiderklassen nevner og overklassen i UK. Chavs er forøvrig helt forjævlig, som Ngz nevner. Jeg legger ved en liten guide. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) . Endret 11. mai 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Briter, ja. Vi snakker tross alt om opphavasmennene (og -kvinnene) til chav-"stilen" her. Og opphavsmennene til dresser, blazere osv. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Han karen med de lekre skuldergreiene ser iallfall mer punk ut enn det mange av emo'ene klarer ^^ Ikke at det ser bra ut akkurat. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ikke det at jeg syntes det var fint, men jeg tror faktisk jeg foretrekker han der over en med joggebukse og random hettegenser. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Og opphavsmennene til dresser, blazere osv. Jepp, det underbygger vel påstanden om at man finner mye forskjellig i Storbritania. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Til tross for at det er mye helt for jævlig i London (som alle andre steder), så er det flere velkledde der enn i Norge (både jenter og gutter). Jeg merker også at majoriteten av nordmenn driter i hvordan de kler seg, unntaket er hovedsaklig de med administrative jobber og studenter. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 *snip* Jeg merker også at majoriteten av nordmenn driter i hvordan de kler seg, unntaket er hovedsaklig de med administrative jobber og studenter ved BI. De jeg har møtt som kler seg godt jobber generelt enten innenfor økonomi eller med markedsføring. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Men han skriver de som driter i hvordan de kler seg. Er ett par 3ndye mennesker på mitt studie, selv om de ikke kler seg veldig pent. De bryr seg tydelig om hva de tar på seg om morgenen. Edit: Må legges til at det er minoriteten da. Mye joggebukser ute å går Endret 4. mars 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå