Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Nå er det snakk om en ganske annen kultur enn vår, da. Man kjefter ikke på indere som går i sine tradisjonelle drakter i sine bryllup.

 

Dresskoden i sigøynerbryllup ser ut til å være det vi kaller tacky, overdådig og stygt, men om ikke annet så følger alle gjestene den.

 

Jeg synes det er ganske fascinerende å se hvilke tradisjoner de har, og hvordan antrekkene som jentene går med er det som vi vanligvis ser på som utfordrende/horete. Samtidig er de opptatt av at jentene skal være rene/"ubrukte" når de gifter seg, og bekledningen representerer på ingen måte at de er lette på tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Det finnes alikevel grenser for hva som er greit å ha på seg i et bryllup,han ene brudgommen hadde foreksempel ikke slips/sløyfe og snippene på utsiden av kragen.

Edit: Beklager, jeg misforstod. Men jeg mener at de som gifter seg skal få bestemme hva de skal ha på seg, det er deres dag.

 

For all del, men det gir ikke automatisk aksept hos meg. Jeg liker det ikke, og syns ikke det er presentabelt i et bryllup.

Lenke til kommentar

I fall alle mine smileys ikke gjør det skrikende åpenbart: jeg er ikke 100% seriøs her jeg sitter.

 

Når det er sagt, så hørte jeg en samlivsterapeut på radioen en gang som sa at så lenge man roper til hverandre (i.e. krangler så fillene fyker) så finnes det håp. Det er hvis man aldri krangler at varselklokkene bør ringe.

Lenke til kommentar

Under følger en rekke antrekk som signaliserer et par ting om personen som bærer det:

 

1) Vedkommende er opprinnelig fra en småby/bygd

3) Vedkommende prøver å fremstå som en sjekkeartist etter å ha lest "The Game"

 

 

Disse individene er ofte å finne på utesteder i nærheten av Karl Johan/Rosenkrantzgate

 

8276256199_400.jpg

 

Sort skjorte/bukse og hvitt slips!

 

680494-11-1298315756660-n700.jpg

 

Pinstripe dress/blazer med mørk skjorte.

320x.jpg

 

"Bad boy" looken med en utringen tskjorte og "røffe" detaljer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...