lokeland Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Åh, lenge siden jeg har hørt den! :!: Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Rosa sangen. <3 haha. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Snakker vi lunsj eller? *Snip* Det bildet der gjorde meg nesten flau over å innrømme at jeg har en rosa v-hals fra Lacoste. Ja, jeg hadde nok fortjent standrett for den genseren, men det var et impulskjøp. Endret 27. februar 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Får bare håpe at rosa fargen er dus og ikke sterk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Bare du ikke kombinerer den med rosa bukser, så skal ikke jeg henge deg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skulle ikke overraske meg om det er de samme buksene som jeg har. Han ville i så fall bringe skam på dem... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Pfft, Moods of Norway vil aldri bli pent. 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ser på nrk om sigøynerbryllup nå, Mye ekkel og tacky stil Foreksempel bolestil i bryllup:O Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ser på nrk om sigøynerbryllup nå, Mye ekkel og tacky stil Foreksempel bolestil i bryllup:O Ser på det selv, mye harry. Litt av noen antrekk både mennene og kvinnene har på bryllupsfesten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Haha, ser på det jeg og Syke antrekk ass. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Original tittel er vist My Big Fat Gypsy Wedding, der har dere en smakebit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Herregud. Ikke engang i sitt eget bryllup stiller de presentabelt kledd! 2 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Så programmet selv, mange syke antrekk der forøvrig galskap å gifte seg som 16-åring. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Tråden stenges for en gjennomgang av siste innlegg. Sånn, da har jeg ryddet opp. Dessverre forsvant store deler av innleggene postet de siste dagene, men slikt skjer når dere (uten å skjære alle over én kam) ikke klarer å oppføre dere som voksne og siviliserte personer. Bilder vil i mange tilfeller bli fjernet hvis rettighetshaver ber om det, noe som skjedde her. Det har ingenting å gjøre med at samme person visstnok anmeldte det, og jeg ser det lite sannsynlig at hans advokat får utlevert informasjon om brukeren som "publiserte" bildet. Diskusjonen rundt lovligheten av å bruke (les: linke til, referere) andres bilder anså jeg som både nyttig og interessant, så utvalgte innlegg har blitt splittet ut til en egen tråd i Juss-forumet. I denne tråden vil jeg ikke se mer krangling rundt dette emnet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 1. mars 2011 av Runar 2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Herregud. Ikke engang i sitt eget bryllup stiller de presentabelt kledd! De kler seg helt korrekt: Slik de liker å kle seg. Skulle bare mangle. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg liker å gå i trange olabukser, men jeg møter ikke opp i bryllup i det! 2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Når du gifter deg går du kledd slik du vil, ikke slik andre vil du skal kle deg. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det finnes alikevel grenser for hva som er greit å ha på seg i et bryllup,han ene brudgommen hadde foreksempel ikke slips/sløyfe og snippene på utsiden av kragen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Det finnes alikevel grenser for hva som er greit å ha på seg i et bryllup,han ene brudgommen hadde foreksempel ikke slips/sløyfe og snippene på utsiden av kragen. Edit: Beklager, jeg misforstod. Men jeg mener at de som gifter seg skal få bestemme hva de skal ha på seg, det er deres dag. Endret 1. mars 2011 av McBitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå