AnewZ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Banana Republic har faktisk endel pent da, så var kanskje ikke det beste eksempelet Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hehe joda sant det. Var egentlig Abercombie and Fitch jeg tenkte på. Har en skjorte fra Banana Republic selv, helt kurant selv om den sitter litt løst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 All stars er jo ikoniske! Skal definitivt skaffe meg et par til festivalsommeren! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sikkert veldig mange som er uenige, men syns Converse sko er skikkelig stygt. Passer kanskje godt til mange stiler (som jeg heller ikke liker), men alle typer Converse sko jeg har sett er rett og slett stygge. Enig. Liker ikke cons. Kjipe rett og slett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) For ikke å snakke om at de er elsket av hipstere, alternative og "statement-makers". Men de ser jo rett og slett shabby ut. Endret 18. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvordan et par helhvite jack's kan se shabby ut skjønner jeg egentlig ikke helt, menmen Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Enig, skal kjøpe et par til sommeren. En fin forandring fra loafers. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg er ikke enig med Lokis i at de ser shabby ut, hvertfall ikke de enkle versjonene, men jeg syns som sagt at de rett og slett er kjipe. For ikke å snakke om at det sikkert finnes flere par cons i norge enn det finnes mennesker. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) u ghuis. Når er det ok å bruke seilersko igjen? Jeg er drittlei av å gå med "vintersko". Jeg forsøkte forresten et par chinos fra NN07 i dag. Svært stivt stoff. Og tungt. Føltes utrolig dårlig ut på beina. I tillegg var det sagmugg på dem. Endret 18. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 u ghuis. Når er det ok å bruke seilersko igjen? Jeg er drittlei av å gå med "vintersko". Aldri. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 u ghuis. Når er det ok å bruke seilersko igjen? Jeg er drittlei av å gå med "vintersko". Jeg ville ikke begynt å bruke dem før snøen er borte og den verste vårklina har tørket opp. Når det blir påvirkes jo av mange variabler. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg er ikke enig med Lokis i at de ser shabby ut, hvertfall ikke de enkle versjonene, men jeg syns som sagt at de rett og slett er kjipe. For ikke å snakke om at det sikkert finnes flere par cons i norge enn det finnes mennesker. "Kjipe" er nok en bedre beskrivelse enn "shabby". Ordet shabby brukte jeg vel ubevisst pga. bildene i hodet av folk som går i de samme conversene i et helt år. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 u ghuis. Når er det ok å bruke seilersko igjen? Jeg er drittlei av å gå med "vintersko". Jeg forsøkte forresten et par chinos fra NN07 i dag. Svært stivt stoff. Og tungt. Føltes utrolig dårlig ut på beina. I tillegg var det sagmugg på dem. Ville hvertfall ventet til snøen var borte, og temperaturen lar deg gå med shorts. NN07 er ganske røffe ja, ble overrasket selv over hvor stive og tunge de var. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Don't mind me. Im just chillin` with my kick-ass sweater. 4 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Haha, awesome, jeg hadd lett gått med den der! :!: Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Converse jack purcells er imo greie sommersko, sjekk dem ut -Sindre- Svarte eller hvite sånne er kanskje ikke stygge, men som fkm sier kjipe sko. I tillegg trekker den typen folk jeg forbinder med Converse ned en del. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg er fristet til å fremvise bilde av min kick-ass genser fra Bunker Mentality. Det er det mest harry plagget jeg innehar. Selve genseren er for så vidt grei nok, men logoen på brystet er ikke like ok. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg har et litt ambivalent forhold til cons. Noen ganger kan det se relativt fresht ut, mange ganger ser det goofy eller klovneaktig ut. Det største problemet med cons er at de er overeksponerte. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes cons kan se bra ut, men det kan også se ganske dårlig ut i en del settinger... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Herregud for et horribelt slips. Endret 20. februar 2011 av Redneck 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå