Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Litt av en sammentreff! dersom du snakker sant. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har venta lenge på at han skulle bli posta her, ettersom han har startet blogg. Det som er sykt er at han hadde streetwear-style for 1,5 år sia.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Haha, bakoversveis 2010 var mye kødd da. Det som var gøy var all selvironien de hadde. http://www.youtube.com/watch?v=5H2t9S045qY Angående de 2 forrige folka som ble posta på forrige side, røde bukser med uggs og goose ser jeg daglig, ingenting overrasker meg lenger. Han andre hadde en bøgfaktor av dimensjoner... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bøgfaktor ja, er du gæren. Blir litt flau over vennskapet til tider, har til og med vært avbildet på bloggen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har venta lenge på at han skulle bli posta her, ettersom han har startet blogg. Det som er sykt er at han hadde streetwear-style for 1,5 år sia.. Det som virkelig er sykt er at han i løpet av 1,5 år ikke har klart å få stablet en brukende stil på beina. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Såg ein fyr på veg heim i dag, med heilt barbert hår på sidene, men langt hår i hale på midten. Kreativt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er jo ikke no nytt det da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ser fortsatt heilt jævligt ut. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Støvletter som disse er kanskje noe av det som får meg til å grøsse mest: Det verste er hvis de har bukser på i tillegg. Det er ikke sexy, det er bare russerhorevulgært. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Læreren min går med høyhelte converse Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Damer som bruker turtlenecks selv om de har en kort og feit hals. Det hele ser bare latterlig ut.... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sikkert veldig mange som er uenige, men syns Converse sko er skikkelig stygt. Passer kanskje godt til mange stiler (som jeg heller ikke liker), men alle typer Converse sko jeg har sett er rett og slett stygge. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg synes Converse er finere i mindre størrelser. Type.. 40 kanskje. Mindre blir fort litt plugg, mens større blir litt vel lange. Mulig dette ikke gir mening, samt at jeg tar feil, men det er slik jeg ser på Converse. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Æsj for noen stygge antrekk! Leopardmønsterbukser på en gtt, hvit dress med sneakers og hva f**** er de skoene Usher bruker? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Poden til Will Smith er vel unnskyldt, han er 12 år stakkar Usher hadde iallefall noen merkelige, merkelige sko og Bieber med sneakers til kvit dress.... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Woah. Skoa til ungen til Will Smith er nesten prikk lik søstera mi sine. :!: Bare meg som tenkte på ein bandasje eller eit eller anna som støttar ein skada fot angåande skoa til Usher? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Lave converse er jo helt greie sommersko, spør du meg. Skal nok kjøpe meg et par til sommeren. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Converse jack purcells er imo greie sommersko, sjekk dem ut -Sindre- Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skoene Usher bruker er Vivienne Westwood Seditionary Boots. Utrolig stygge Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er enige at lave Jack Purcells kan være greie sommersko. Chuck Taylor All Stars derimot, er noe av det værste jeg ser på bena til folk. Tenker average joe amerikaner som kjøper garderoben på Banana Republic og bryr seg utover det ikke om hvordan han ser ut. Skjønner bare ikke hvorfor de får så stor anerkjennelsene, selv i de mer kresne kretser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå