Jostein K. Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Lol tricell, du mangler fullstendig sosiale antenner. Var det ikke du som planlagte å "hacke" deg inn på læreren din sin data for å finne pensum til en prøve istedenfor å rett og slett øve på prøven slik at du faktisk kan komme til å fungere senere i livet, når du faktisk trenger denne kunnskapen. Om du har tenkt å bli sivilingeniør, men må jukse på alle prøver du tar for å stå i faget, kommer du jo aldri til å få deg jobb. Sånn som du oppfører deg tror jeg nok også dem du ser ned på ser ned på deg. Endret 17. februar 2011 av DandyVers 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Lol tricell, du mangler fullstendig sosiale antenner. Var det ikke du som planlagte å "hacke" deg inn på læreren din sin data for å finne pensum til en prøve istedenfor å rett og slett øve på prøven slik at du faktisk kan komme til å fungere senere i livet, når du faktisk trenger denne kunnskapen. Om du har tenkt å bli sivilingeniør, men må jukse på alle prøver du tar for å stå i faget, kommer du jo aldri til å få deg jobb. Sånn som du oppfører deg tror jeg nok også dem du ser ned på ser ned på deg. Jeg aner ikke hva du snakker om. Kanskje på tide å ta på lesebrillene? siden du bommet på topic, kategori og samtaleemne. Edit: Jeg forbeholder meg retten til å si følgende; de som misliker eller ser ned på meg blir automatisk mislikt eller sett ned på av meg uansett. Endret 17. februar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Joda, det var han. Men topic folkens. Ikke få meg til å tilkalle onkel L4r5. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Næmmen, alt jeg hater på et brett. Ikke verst. 7 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det antrekket så veldig rart ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er ikke ofte det postes et bilde med 5 plagg hvor alle plaggene er kritikkverdige. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er poenget med en åpen CG med bare en tskjorte under? Og hvit bukse midt på vinteren? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er så mange ting som er feil ved det bildet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne... 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det kommer nok ikke som en overraskelse at det kommer fra blogg.no benjaminstrand.blogg.no/ Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Han gutten der har jo faktisk også en "moteblogg" som han iherdig annonser på mote.no. Så han tror nok at det er veldig moteriktig og kult antrekk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 My gaydar just went off. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 My gaydar just went off. Med all respekt å melde, tror ikke homsene hadde gått for det der en gang! 4 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 I'd hit it. Men frykteleg faggy oppførsel. Issj. Hatar det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Her har dere mer av han fyren: Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Han minner meg litt om han ene typen her: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) - Hva er det første du ser etter i ei jente?- Patter. Endret 17. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Er det virkelig mulig? Jeg trodde jeg hadde sett det verste når jeg kom over han her (Vedlagt, uggsene kom ikke med på bildet), men han der tar virkelig kaka. Noen burde si noe. Dersom det er veldig fy-fy å laste opp bilder av tilfeldige, noe jeg frykter det er, let me know. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vær så snill å ikke poste mer offtopic. Dere vet hvem jeg snakker til denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 My gaydar just went off. Hahaha, venn av meg. Gikk på skolen i den genseren, med en blazer over i dag. Meeeeh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå