Keiseren av Grønland Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Uff for en gay liten drittunge Sekundert! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Syntes ikke har var for ille jeg. Er vel forsåvidt litt drøyt å stemple noen som "homo", kun fordi de liker å kle seg. Eller kanskje det er misunnelsen som snakker..? Endret 23. november 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Frisyren og skjerfet er det som plager meg mest, helt moteriktig, men jeg liker ikke moter. Sikkert en grei fyr, så en liten sensur foran øynene hadde kanskje gjort seg. Endret 23. november 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Nå har jeg helt glemt hva det merket på genseren hans heter.. Hva heter det? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Lyle & Scott Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 En velkledd ung gutt med en teit frisyre og meget pene bukser blir kritisert? Det blir for dårlig, han forsøker i hvertfall. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Pen i tøyet, men utrolig feminint kledd. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Pen i tøyet, men utrolig feminint kledd. Er det ikkje slik alle i Oslo+omegn går rundt for tida då? Eg tykkjer kleda var fine i seg sjølv, men ein smule feminine. Sett saman med sveisen og posituren blei det ytterlegare gay. Men for all del, sikkert fett i Ozzlo. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 han kler seg homsete...Punktum. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Syntes ikke har var for ille jeg. Er vel forsåvidt litt drøyt å stemple noen som "homo", kun fordi de liker å kle seg. Eller kanskje det er misunnelsen som snakker..? Tviler ballehardt på at det var misunnelsen som snakket for å si det sånn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Man kan jo for faen ikkje sjå ut som ein homse. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 han kler seg homsete...Punktum. Whaaat? Trudde du hadde lagt ut bilete av deg sjølv eg! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Aiaiai, hadde jeg vært NothinDoin etter den siste kommentaren der...Ouch! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Haha, lol ass! Nej, det er et jeg fant på google... Jeg kler meg i joggebukse og en digg genser jeg Ikke sånn kondomklær.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Hva søker du på for å finne noe så horribelt? "gay with cocky clothes" eller "gay"? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Ikke bruk ordet "homsete" innefor moter, bruk heller feminint. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Omg, joggebukse. Alvorleg talt, finnas det eit mindre sexy plagg? Det ser jo ut som om dykk er heimlause og får kler på fretex sitt overskotslager. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Kakse eller no sånt... Husker ikke Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Lyle&Scott var et bra merke før i tida, men nå til dags er det et merke alle går kledd i. http://www.countylads.com/casuals.html (Dette er stil) Perry og Ben Sherman er forresten blitt helt ødelagt i England etter at merket fikk et homse-stempel (Folk tar deg faktisk for å være gay hvis du går i FP/BS enkelte steder i London) Utrolig synd! Endret 23. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Omg, joggebukse. Alvorleg talt, finnas det eit mindre sexy plagg? Det ser jo ut som om dykk er heimlause og får kler på fretex sitt overskotslager. Finnes det joggebukser på fretex? Trodde det bare var lilla, hullete fløyelsbukser og slimgrønne skinnjakker som var å hente der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå