Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, da har vi PS som klokkereim, og vi har to skjorter satt sammen til én. Hva mer kan vi forsøke på? Shorts utenpå bukse? Sokker utenpå sko?

Jeg liker at vi er kreative og forsøker nye ting. Man bommer kanskje 9 av 10 ganger, men treffer man så er man alene om å være stiligst i noen dager. Før alle andre hopper på moten nå som de vet at den er trygg, og da beveger man seg videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg misliker å se jenter som går horete kledd, syl trange skinn bukse med en topp som har stor åpning over brystene og hvor den stopper ved skuldrene og ved belte slik at vi ser noe av magen. Og vi kan se g-strengen og deler av bh ved brystene. Dette kombinert med høy helte sko.

 

Jeg så en mørk asiatisk jente i begynnelsen av 20årene som som beskrevet med store pupper og gikk i svart skinnbukse og en hvit topp under svart t skjorte , det var selvsagt fint å se på, men det er fremdeles horete stil dette. Det første jeg tenkte var at hun var en horete bitch.

 

Hva synes dere om en slik stil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Liker det ikke jeg heller, ser litt tryhard ut. Sånn jenter som egentlig ikke er pene prøver å gå når de vil ha oppmerksomhet.

Men, 70/30 med classy/slutty (sånn ca) = win.

 

Så kombinerer vi det med oversminke noe som de fleste jenter gjør per dags dato. Når asiatere i 20 årene gjør dette da klarer de å få en pensjonist i 50-60årene på kroken når pensjonisten er gjerne på ferie i Bangkok eller i Pattaya så reiser de hjem med en slik jente som kanskje til og med er prostituert.

 

Jeg beklager men jeg ser ned på slike jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Siden jeg ser ned på slike jenter, så dermed bryr jeg meg heller ikke om hva som skjer med dem, om de blir prostituerte eller blir behandlet som et "puleobjekt", som deretter blir dumpa i rennesteinen i etterkant, fordi herren er bare ute etter noe "kortsiktig" og dermed fungerer ikke disse jentene.

Lenke til kommentar

Siden jeg ser ned på slike jenter, så dermed bryr jeg meg heller ikke om hva som skjer med dem, om de blir prostituerte eller blir behandlet som et "puleobjekt", som deretter blir dumpa i rennesteinen i etterkant, fordi herren er bare ute etter noe "kortsiktig" og dermed fungerer ikke disse jentene.

Jeg ser ikke helt vitsen med å proklamere at du ser ned på slike jenter. Denne tråden handler om klær og stil, hva slags menneskesyn du har er totalt irrelevant. Regner med du er en sikkelig vinner, siden du kan sitte å rakke ned på mennesker du ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Trivelig type. Hadde alle vært som deg så hadde det sikkert vært fint vær oftere.

 

Min mening er litt "eksotisk", og skal aldeles ikke diskuteres ellers så hadde jeg startet en tråd om mitt syn. Jeg skal uansett flytte til De Forente Arabiske Emirater når jeg er ferdig utdannet som sivilingeniør og da slipper jeg dette tullet. Men jeg stiller ikke så høye krav til utseendet, men jeg er streng når det gjelder personlighet.

 

Men nå går vi tilbake til topic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Lykke til i de arabiske emirater. Jeg spår at du kommer tilbake innen 5 år. Mer mislykket land skal du lete lenge etter.

 

PS: Før du svarer "øøhh det vet du ingenting om da" så kan jeg si at jeg har vært der flere ganger privat og i jobbsammenheng.

 

Jeg har også vært der, og faren min hadde bryllup i Dubai, så jo jeg kjenner til de strenge lovene rundt, alkohol, narkotika, føleleser, bekledning, oppførsel, sex, ekteskap, kriminalitet, prostitusjon osv. Men det er dette som er så fint med UAE fordi det gjør kulturen "ren".

 

Men nå holder vi oss til topic, hvis ikke så ta diskusjonen her.

Lenke til kommentar

Slutty=win om du tenker kortsiktig.

Slutty=fail om du tenker langsiktig.

 

waaaaaaat

 

Det var ikke så veldig vanskelig å skjønne.

 

Slutty = Win om man er ute etter one night stand (kortsiktig)

Slutty = Fail om man er ute etter et forhold (langsiktig)

 

Etter tre dager ute i lavo (minusgrader) på fjellet klarte jeg å lese "win" og "win" på begge, så da ga det ingen mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...