lokeland Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Constance: Det ser teit ut inntil de går på tryne så det jomer etter! Then i lol. Endret 4. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg liker ikke å se jenter i tøysko på vintern! heller ikke gutter i bare t-skjorte når det snør som verst :S Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det finnes ingen som går i bare t-skjorte når det snør. Og fy faen, kan dere ikke roe ned med smileyene? Det ser ut som dere nettopp har oppdaget MSN eller noe i den duren. Jeg blir uvel av å se på det. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det finnes ingen som går i bare t-skjorte når det snør. Og fy faen, kan dere ikke roe ned med smileyene? Det ser ut som dere nettopp har oppdaget MSN eller noe i den duren. Jeg blir uvel av å se på det. Jo i dongeribukse å t-skjorte... lover deg Smilefjes = glad! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er vel på tide å få denne tråden tilbake på rett spor. Smileys og g-streng tar dere på PM. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er vel på tide å få denne tråden tilbake på rett spor. Smileys og g-streng tar dere på PM. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 G-streng-diskusjonen hører vel strengt tatt hjemme her, dersom noen faktisk ikke liker g-strenger? Men smiley-diskusjonen kan dere ta når dere sitter hjemme og røkyer hasj! 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Enig med siste taler. :):):):):):):) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Og forøvrig mener jeg at Kartago må ødelegges. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Lets go back to the topic? Fra facebook. Lol... altså, hva faen? Harry kjede. Tskjorte, Skjorte OG en cardigan? Lolwut. Capsen hjelper ikke akkurat den heller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg er 186% sikker på at han sitter å tukler med sin egen penis der. Hva tror dere? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) De som har lyst til å fortsette å diskutere G-streng kan gjøre det på forumets G-streng arena, ha en god diskusjon Edit: hvis dere finner en bedre tråd om emnet vennligst informer meg. Endret 4. februar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZxD59jNDcKo 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!?!?!!??! Jeg kunne den sangen i hodet back in the days! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Lets go back to the topic? Fra facebook. Lol... altså, hva faen? Harry kjede. Tskjorte, Skjorte OG en cardigan? Lolwut. Capsen hjelper ikke akkurat den heller. Kreativ er han iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 MGP-kids er jo the shit. Men Stiffi er ingenting mot Razz. http://www.youtube.com/watch?v=HK0xyJbuVYM&feature=related Mad swagger! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ^Vet, han var faktisk den feteste. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Ikke et vondt ord å si om Kickflipper. Helt konge kickflipper hild, yeah kickflipper spild, yeah kickflipper high, yeah Endret 6. februar 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå