Jostein K. Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har sett to-tre jenter som absolutt har pullet off høylivsbukse, og som etter min mening har sett bedre ut med det enn med vanlig bukse. Den buksen som ble postet tidligere satt jo voldsomt høyt, det finnes en slags mellomting. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De dro av seg buksen sier du? Det kler jo de fleste jenter. 1 Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvis det er et gjennomført antrekk hvor høylivsbukser er med så syns jeg ikke det er noe galt med det. Så fremt det ikke er helt malplassert syns jeg, personlig, at jenter med høytlivsbukser kan være ganske hot. 3 Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Så det vil si at du kun bruker g-streng når du skal ha sex og aldri ellers? Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Så det vil si at du kun bruker g-streng når du skal ha sex og aldri ellers? Tviler på at jeg bruker den ellers ja, er mye bedre å gå i hotpants slipper forskjellige infeksjoner osv der nede og da:) 1 Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Så det vil si at du kun bruker g-streng når du skal ha sex og aldri ellers? Tviler på at jeg bruker den ellers ja, er mye bedre å gå i hotpants slipper forskjellige infeksjoner osv der nede og da:) Hva med når du er ute? trodde det var det mest sexy med g-streng? eller kanskje du går for sex hver gang du er ute? Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Så det vil si at du kun bruker g-streng når du skal ha sex og aldri ellers? Tviler på at jeg bruker den ellers ja, er mye bedre å gå i hotpants slipper forskjellige infeksjoner osv der nede og da:) Hva med når du er ute? trodde det var det mest sexy med g-streng? eller kanskje du går for sex hver gang du er ute? Jeg har kjæreste trenger ikke g-streng ute da;) å ingen skal se den uansett Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Så det vil si at du kun bruker g-streng når du skal ha sex og aldri ellers? Tviler på at jeg bruker den ellers ja, er mye bedre å gå i hotpants slipper forskjellige infeksjoner osv der nede og da:) Hva med når du er ute? trodde det var det mest sexy med g-streng? eller kanskje du går for sex hver gang du er ute? Jeg har kjæreste trenger ikke g-streng ute da;) å ingen skal se den uansett Du kan jo rote litt rundt på fest fordi, uten at han vet det? Tror du andre jenter er slik også? sånn at man kan vite at de med g-streng vil ha sex? Og vet kjæresten din dette? at du har g-streng når du vil ha sex? hva sier han om at du har g-streng en gang du går ut da isåfall? Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 4. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2011 Flaut 13 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Så det vil si at du kun bruker g-streng når du skal ha sex og aldri ellers? Tviler på at jeg bruker den ellers ja, er mye bedre å gå i hotpants slipper forskjellige infeksjoner osv der nede og da:) Hva med når du er ute? trodde det var det mest sexy med g-streng? eller kanskje du går for sex hver gang du er ute? Jeg har kjæreste trenger ikke g-streng ute da;) å ingen skal se den uansett Du kan jo rote litt rundt på fest fordi, uten at han vet det? Tror du andre jenter er slik også? sånn at man kan vite at de med g-streng vil ha sex? Og vet kjæresten din dette? at du har g-streng når du vil ha sex? hva sier han om at du har g-streng en gang du går ut da isåfall? Ehm... trodde dette handlet om klær og ikke sex jeg? x) skulle ikke blanda inn det med g-streng min feil.. Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Så det vil si at du kun bruker g-streng når du skal ha sex og aldri ellers? Tviler på at jeg bruker den ellers ja, er mye bedre å gå i hotpants slipper forskjellige infeksjoner osv der nede og da:) Hva med når du er ute? trodde det var det mest sexy med g-streng? eller kanskje du går for sex hver gang du er ute? Jeg har kjæreste trenger ikke g-streng ute da;) å ingen skal se den uansett Du kan jo rote litt rundt på fest fordi, uten at han vet det? Tror du andre jenter er slik også? sånn at man kan vite at de med g-streng vil ha sex? Og vet kjæresten din dette? at du har g-streng når du vil ha sex? hva sier han om at du har g-streng en gang du går ut da isåfall? Ehm... trodde dette handlet om klær og ikke sex jeg? x) skulle ikke blanda inn det med g-streng min feil.. Ja, det handler jo om hvordan jenter kler seg og hvordan man skal tolke dette? derfor jeg spør også Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da vet jeg hva jeg skal lete etter på byen i dag G-streng=nach! 1 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da går det bra å nei.. man er ikke utro for å få det ut av verden Men ja, for meg betyr g-streng frihet, eller sex eller noe sånt.. man vil jo være sexy og sånt og da er jo g-streng rett.. hotpants og sånt er om man er daff eller ikke har forhåpninger om at noen skal se ens undertøy Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da går det bra å nei.. man er ikke utro for å få det ut av verden Men ja, for meg betyr g-streng frihet, eller sex eller noe sånt.. man vil jo være sexy og sånt og da er jo g-streng rett.. hotpants og sånt er om man er daff eller ikke har forhåpninger om at noen skal se ens undertøy Okei, da skjønner jeg Du har vel rett i det at de som kler seg med sexy undertøy har forhåpninger om noe Men hvordan forklarer man dette til en kjæreste isåfall? at man har g-streng ute liksom Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da går det bra å nei.. man er ikke utro for å få det ut av verden Men ja, for meg betyr g-streng frihet, eller sex eller noe sånt.. man vil jo være sexy og sånt og da er jo g-streng rett.. hotpants og sånt er om man er daff eller ikke har forhåpninger om at noen skal se ens undertøy Okei, da skjønner jeg Du har vel rett i det at de som kler seg med sexy undertøy har forhåpninger om noe Men hvordan forklarer man dette til en kjæreste isåfall? at man har g-streng ute liksom jeg kan si at jeg har hatt g-streng ute før men det gjelder vanligvis om jeg har en kjole eller noe som er så stram at det blir en stygg trusekant synlig da er g-strengen fin Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da går det bra å nei.. man er ikke utro for å få det ut av verden Men ja, for meg betyr g-streng frihet, eller sex eller noe sånt.. man vil jo være sexy og sånt og da er jo g-streng rett.. hotpants og sånt er om man er daff eller ikke har forhåpninger om at noen skal se ens undertøy Okei, da skjønner jeg Du har vel rett i det at de som kler seg med sexy undertøy har forhåpninger om noe Men hvordan forklarer man dette til en kjæreste isåfall? at man har g-streng ute liksom jeg kan si at jeg har hatt g-streng ute før men det gjelder vanligvis om jeg har en kjole eller noe som er så stram at det blir en stygg trusekant synlig da er g-strengen fin Ja, den ser jeg, stygt når det ser ut som rompa deler seg på feil plasser! x) Men går du ut med g-streng med forhåpninger om sex, eller ikke? Eller kanskje i tilfelle noe skulle skje? siden du har nevnt det tidligere Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 4. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2011 Herregud, kan dere vennligst bytte ut minst 3/4 av de smilefjesene med ordentlig tegnsetting? Lærer ikke unge om punktum på skolen lenger? 17 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Herrejesus, er dette virkelig SÅ interessant? Let it go. Jeg liker ikke å se høye hæler på vinterføre. Du ser bare teit ut. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da går det bra å nei.. man er ikke utro for å få det ut av verden Men ja, for meg betyr g-streng frihet, eller sex eller noe sånt.. man vil jo være sexy og sånt og da er jo g-streng rett.. hotpants og sånt er om man er daff eller ikke har forhåpninger om at noen skal se ens undertøy Okei, da skjønner jeg Du har vel rett i det at de som kler seg med sexy undertøy har forhåpninger om noe Men hvordan forklarer man dette til en kjæreste isåfall? at man har g-streng ute liksom jeg kan si at jeg har hatt g-streng ute før men det gjelder vanligvis om jeg har en kjole eller noe som er så stram at det blir en stygg trusekant synlig da er g-strengen fin Ja, den ser jeg, stygt når det ser ut som rompa deler seg på feil plasser! x) Men går du ut med g-streng med forhåpninger om sex, eller ikke? Eller kanskje i tilfelle noe skulle skje? siden du har nevnt det tidligere har forsatt kjæreste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå