Bebeluv Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ser dessverre mer og mer unge kvinner som begynner å gå med jeans høyt i livet. Spesielt de som jobber i butikker som Urban og Carlings har buksene ekstremt høyt i livet. Vel, det fremhever i det minste den delen jeg verdsetter ganske mye på jentekroppen. Så det skader ikke meg 3 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ser dessverre mer og mer unge kvinner som begynner å gå med jeans høyt i livet. Spesielt de som jobber i butikker som Urban og Carlings har buksene ekstremt høyt i livet. Vel, det fremhever i det minste den delen jeg verdsetter ganske mye på jentekroppen. Så det skader ikke meg Mener du rumpa? For spør du meg, så ser rumper forferdelige ut i slike bukser. Såkalte mandel-rumper. 2 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg designer klær, og gjør dette ganske mye, jeg har laget flere typer bukser, og spesielt mange bukser med høyt liv, har ikke hørt noe annet enn positivt fra begge kjønn, så tror det må være en smaksak! jeg selv kler ikke lave jeans, ingen rumpe da x) å nei, det går ikke ann å legge på seg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror på at jenter liker sånt, men gutter? I doubt it. Ganske konsekvent "neitakk"-innstilling fra de i tråden her ihvertfall - meg selv inkludert. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg elsker høyt liv!! og hater bukser med bred kant nede :S smakssak Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hadde faktisk en diskusjon om bukser med høye liv på jenter med noen kamerat forleden dag. Dommen var klar fra alle hold: No go! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Har fortsatt til gode å se en bukse med høyt liv som ser bedre ut enn en bukse med normalt liv. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Så klart, noen jenter kan jo kle det, men det er sjeldent. Endret 1. februar 2011 av Northern Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Japanere + mote = usant imo. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mener du rumpa? For spør du meg, så ser rumper forferdelige ut i slike bukser. Såkalte mandel-rumper. Hva legger du i mandel-rumper? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Har fortsatt til gode å se en bukse med høyt liv som ser bedre ut enn en bukse med normalt liv. Men hva skal egentlig det bety? Da blir jo klesstilen til folk like ensformige som Liverpool's midtbane. Jeg har noen sko som aldri vil bli like pene enn andre type sko jeg har, men det hindrer meg ikke i å gå med dem for det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Enig med AnuS. Jeg har en yndlingsgenser, en yndlingsbukse, en yndlingsskjorte og et par yndlingssko, men det hadde blitt usedvanlig kjedelig om jeg aldri skulle brukt noe annet, selv om jeg ikke syns det er like pent. Endret 1. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Leste dere egentlig hva jeg skrev? Jeg skrev at jeg ikke har sett en bukse med høyt liv jeg syns ser bedre ut enn en bukse med normalt liv, ikke at jeg mener at folk skal gå med ett par bukser. Folk kan gå med bukser med høyt liv alt de vil for min del, men jeg syns fortsatt at et par vanlige bukser ser bedre ut. 4 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mener du rumpa? For spør du meg, så ser rumper forferdelige ut i slike bukser. Såkalte mandel-rumper. Hva legger du i mandel-rumper? sett to mandler på høykant ved siden av hverandre, og du har en mandelrumpe. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sprøtt hvor godt innøvd enkelte jenters trutmunnposering er: 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Sånn når vi først er i gang Endret 1. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) She disagrees ^ Endret 1. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Nei? Endret 1. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå