Jostein K. Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vårens jeansmoter for damer. Åh fy faen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Slik går det når man styles av Jan Thomas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Som også sagt i caféen: Homo-forbilde? Okey, sikkert. Stylist-forbilde? Aw, HELL no. Noen må stoppe den karen snart! Edit: Det var faen meg like kleint som jeg husket det fra sesong 1! Endret 31. januar 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Han er jo homostylist, alle regner med at det han sier MÅ være sant når det kommer til klær. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Må si det var morsomt at han kommenterte frisyren til Knut Arild Hareide ettersom han er en av de på stortinget som faktisk ser bra ut på håret spør du meg. Angående antrekket var det kun buksene som fungerte og skoene var et vagt forsøk på noe som kunne blitt bra om det hadde vært gjort ordentlig imo. Boblejakken og skjerfet så jo faen ikke ut og antrekket ble aldeles ikke mer rolig etter at han fjernet brillene (som allerede var over-the-top), som han påsto. Jeez, jeg kan ikke fortsette å se på det programmet om jeg skal greie å holde nede blodtrykket mitt... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Dette bør være slagordet til Happy Day programmet til Jan Thomas: Endret 31. januar 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva synes dere om dette da? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Liker ikke bukser med høyt liv... 2 Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dette er stilen ingen liker xD Jeg liker ikke folk som skal overpynte seg og dermed ser ut som de er blitt 4 kg tyngre pga sminke etc. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Babebin: Det er helt forferdelig. Det ser det ut som om de får en utrolig lang flat bakende. Jeg blir litt lei meg hver gang jeg ser fine jenter i sånne Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Babebin: Det er helt forferdelig. Det ser det ut som om de får en utrolig lang flat bakende. Jeg blir litt lei meg hver gang jeg ser fine jenter i sånne Elsker disse jeg en altfor liten rompe blir mye finere Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva synes dere om dette da? Brenn. Babebin: Det er helt forferdelig. Det ser det ut som om de får en utrolig lang flat bakende. Jeg blir litt lei meg hver gang jeg ser fine jenter i sånne Elsker disse jeg en altfor liten rompe blir mye finere Løsning: Legg på deg! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Løsning: Legg på deg! Snedig... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Løsning: Legg på deg! Snedig... Det jeg får høre hele tida, så.. Da må det jo ha noe for seg. Uansett ser det i mine øyne bedre ut med bukser med lavt liv på jenter, uansett hva slags rumpe de måtte ha. Slik liker jeg det: Endret 1. februar 2011 av lokeland 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hehe, det var det jeg tenkte på Enig med deg angående buksene, og synes du klarte å illustrere det bra Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva synes dere om dette da? Så høyt liv blir for drøyt. Men om ei pen jente drar til med ei bukse som har høyt liv en gang i ny og ne gjør meg null niks nada. Alt med måte, sånn er det da med alt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lavt liv > høyt liv i absolutt alle tilfeller jeg har sett. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ser dessverre mer og mer unge kvinner som begynner å gå med jeans høyt i livet. Spesielt de som jobber i butikker som Urban og Carlings har buksene ekstremt høyt i livet. Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ser dessverre mer og mer unge kvinner som begynner å gå med jeans høyt i livet. Spesielt de som jobber i butikker som Urban og Carlings har buksene ekstremt høyt i livet. Jenter med smale midjer kler det, men de mer kraftige så blir det æsj Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dabber nok av etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå