Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle ungdommer jobber hvor de vil. Selv jobber jeg i en klesbutikk som selger nokså gubbete klær. Personlig er det utrolig lite av hva vi selger, som jeg ville gått med. Jobber der likevel, fordi jeg trenger penger. Det er nok tilfelle for veldig mange andre også:)

Lenke til kommentar

Med unntak av HM og andre billigbutikker så forventer jeg at den jeg kjøper klærene mine av vet nok om den stilen til å kunne anbefale fine plagg som passer godt sammen. Ville blitt skuffet hvis jeg kjøpte en bukse på Fillipa K som butikkselgeren synes så veldig homo ut.

 

That said, ansatte i sånne butikker pleier å ha på seg klær fra butikken.

Lenke til kommentar

Hva får dere til å tro at de som jobber på sånne butikker ikke går med de klærene selv? Jeg tror ikke folk som hater Apple får seg jobb på Eplebutikken, for deretter å sukke hver gang noen kommer inn og vil ha en iPad.

Nei, men man kan jo absolutt hate deler av kolleksjonen uten å hate hele. Det er fullt mulig å kle seg akseptabelt i MoN-klær, f.eks., men man må jo innrømme at de lager mye grusomt også. På samme måte finnes de de som jobber på Carlings som riktignok ikke har samme klesstil som meg, men som kler seg bevisst, og det med klær de finner på Carlings.

 

Tror Eplbutikken er et fanatistisk unntak fra regelen som sier at man fint kan hate *noeÆ av det man selger. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Det første som er galt er at det er umulig å se hvilket kjønn hun er. :p

Nå er jeg ikke sikker på om du er seriøs eller ikke, men selv om det kanskje ikke var det mest flatterende bildet av henne så er det da ikke så vanskelig å se. Her er bedre bilde:

Christina_Vukicevic_588595i.jpg

 

Når det er sagt så er jeg enig i at hun har noen maskuline ansiktstrekk, men hun er veldig pen likevel.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mye bootcut da jeg var mindre, leste i Topp at det var flatterende for dem som ikke var ... minismå.

 

For å gå fullstendig av emnet må jeg i tillegg tilføye at Fillipa K-butikken i Bergen har noen av de mest traumatiserende prøverommene jeg har vært borti. De som står utenfor kan se ALT.

 

På emnet: De liksom-lær-tightsene som var på moten i fjor høst. ÆSJ.

Lenke til kommentar

Så du hadde heller sjekka opp en feminin gutt enn hu der?

 

Skjønner ikke helt den logikken med femi/macho. Jenter med baller er bare kult.

 

Edit: Not literally speaking :p

Jeg hadde heller sjekket opp en macho traktorlesbe enn noen som ser så androgyn ut som hun gjør på det bildet der. I tillegg så er det en "stil" jeg ikke liker å se, når jnter dasser rundt i formløse ting. Former > formløs.

 

Eller så ser jeg ikke helt hvorfor jeg skulle sjekke op en feminin gutter fordi jeg ikke liker jenter som like gjerne kunne vært gutter. :p

 

Forresten er det ingenting ved henne som er pent i mine øyne fra øynene og ned, selv på bilde nummer to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...