de123456789 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noe aka dette, ÆSJ! Kvalmt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Hmm, og jeg som trodde klær skulle av ved sex... 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hele fyren er kvalm! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er vel mer væremåten hans jeg misliker. Men ADHD-kidz er ADHD-kidz. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Selv ubrukt ser det forjævlig ut! men jenter i trange treningstights er ikke det verste øynene kan hvile på, tror ikke jeg er alene om det Jeg er ihvertfall ikke enig med deg. Tights på jenter er ikke pent generelt er ikke pent. Endret 27. januar 2011 av shoop Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tights på jenter er ikke pent? Tør jeg spørre om du er homofil? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er nok ikke det nei. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er forskjell på pent og sexy/hot. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tights på jenter er pent/sexy/hot eller hva dere vil kalle det. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ikke glem at dette er deres mening da, og ikke fakta. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tights er undertøy. Selvfølgelig er det sexy med jenter i undertøy. Det er derimot ikke like sexy med jenter i undertøy på offentlige steder. 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tror denne er postet før. Enig i den.. http://www.tightsarenotpants.com/manifesto Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen tights ser ganske fantastisk ut i rett kombinasjon med andre klær, synes iaf jeg. Nå tenker jeg på litt tykkere tights, altså langt fra gjennomsiktige, og ikke.. type, glatte. Hva er egentlig definisjonen på tights? Eller, rettere sagt, kan dere poste bilder av noen med det dere mener er en typisk stygg tights? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det verste er vel jenter som ligger et par hakk over idealvekten som går med tights som bukser, og så en topp over som ikke dekker noe. Noe av det verste jeg ser. Kan forresten nevne et antrekk jeg så mens jeg ventet på bussen - blå parkas (veeeeeldig Canada Goose-inspirert) og de billige, kjipe seilerskoene fra Eurosko. Midt på vinteren. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det verste er vel jenter som ligger et par hakk over idealvekten som går med tights som bukser, og så en topp over som ikke dekker noe. Noe av det verste jeg ser. Kan forresten nevne et antrekk jeg så mens jeg ventet på bussen - blå parkas (veeeeeldig Canada Goose-inspirert) og de billige, kjipe seilerskoene fra Eurosko. Midt på vinteren. Fake Canada Goose og fake Sebago Docksides/Sperry Topsiders. Beste vinterantrekket hittil i år? Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tights kan være utrolig enkelt og pent på jenter en stram treningstights er IKKE det samme som en "bukse-tights" som de aller fleste jenter går kledd i nå Om dere bade hadde vist... de fleste "dongeri" buksene som sitter fint på, er tights egentlig 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Selv synes jeg jeans på jenter er mye, mye finere enn superstramme tights med denim-mønster. Det skal ikke mye til for å se forskjell heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå