Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går på Oppegård videregående, og ja. Du ser gutta med limegrønne bukser med pirat-brett, håret bak øra, uggs, cardigans, you name it.

Hva i all verden er galt med cardigans eller å ha håret bak ørene?

Nåvel. Føler at når jeg kan ta på meg klærne til en venninne i klassen, gå ut i kantina, og ingen reagerer, da er det noe feil. Med cardigan snakker jeg om typ denne, dog med èn knapperad. Tråden heter: Hva slags stil liker DU ikke å se.. Dette var en meget subjektiv mening, noe du selvfølgelig kan se rundt deg på gata og dette forumet :p

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

Går på Oppegård videregående, og ja. Du ser gutta med limegrønne bukser med pirat-brett, håret bak øra, uggs, cardigans, you name it.

Hva i all verden er galt med cardigans eller å ha håret bak ørene?

 

Cardigans har jeg ikke noe imot

 

Men hver gang jeg er ute i oslo har 90% håret bak ørene. Jeg synes det blir for feminimt og ekkelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glemte å legge ved noe, altså det aller verste av det verste, gutter som går i skitne klær, som tydelig er blitt sølt på eller brukt lenge, eller min "favoritt", svette luktede klær.. Helst så er håret skittent/fett etter dager uten vask, skjegget har begynt å grodd.. Spesielt om folk går i brukte treningsklær over lengre tid.. ÆSJ!

 

Selv ubrukt ser det forjævlig ut! men jenter i trange treningstights er ikke det verste øynene kan hvile på, tror ikke jeg er alene om det ;)

Lenke til kommentar

Er det en egen stil? Er det såkalt Derelique dere tenker på? :p

 

bum_fashion.jpg

 

Men, seriøst. Det dere snakker om handler vel heller lite om stil. Dessuten er det forferdelig når det går andre veien også. Folk som manisk dusjer tre ganger om dagen, dynker seg i parfyme og konsekvent bare går i hvite klær. Samtidig har de g-strengen godt planta langt oppi rompa. Huff... Det assosierer jeg rett og slett med å være mindre oppegående, eller ekstremt overfladisk om man vil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...