Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Må du være fra Bærum for å være ekte "soss"? Takk for at du supplerte, Overdox. Jeg glemte å legge til det smilefjeset for å vise at innlegget mitt bærer preg av en oppgitt sinnstemning. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du trenger ikke dra lengre enn rett over Oslofjorden før du finner god konkurranse til Bærum. Sikter til Oppegård og de traktene. 'Ey! Ikke diss Follo! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Haha, det skal nevnes at den uttalelsen kun er basert på uttalelser fra min søster som er samboer med en kar derifra, hvor de også bor. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Ikke at det er så altfor langt unna sannheten, tho edit: detså godt som er sannheten. Sad but true. Endret 26. januar 2011 av Noburu Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Går på Oppegård videregående, og ja. Du ser gutta med limegrønne bukser med pirat-brett, håret bak øra, uggs, cardigans, you name it. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Folk tjener jo penger i Oppegård også. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Går på Oppegård videregående, og ja. Du ser gutta med limegrønne bukser med pirat-brett, håret bak øra, uggs, cardigans, you name it. Hva i all verden er galt med cardigans eller å ha håret bak ørene? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kjæresten min er fra Oppegård, og jeg ser enkelte av typene vennene hennes er. Helt normale folk, imo. Alltid noen try-hards, overalt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Går på Oppegård videregående, og ja. Du ser gutta med limegrønne bukser med pirat-brett, håret bak øra, uggs, cardigans, you name it. Hva i all verden er galt med cardigans eller å ha håret bak ørene? Nåvel. Føler at når jeg kan ta på meg klærne til en venninne i klassen, gå ut i kantina, og ingen reagerer, da er det noe feil. Med cardigan snakker jeg om typ denne, dog med èn knapperad. Tråden heter: Hva slags stil liker DU ikke å se.. Dette var en meget subjektiv mening, noe du selvfølgelig kan se rundt deg på gata og dette forumet Endret 26. januar 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Går på Oppegård videregående, og ja. Du ser gutta med limegrønne bukser med pirat-brett, håret bak øra, uggs, cardigans, you name it. Hva i all verden er galt med cardigans eller å ha håret bak ørene? Cardigans har jeg ikke noe imot Men hver gang jeg er ute i oslo har 90% håret bak ørene. Jeg synes det blir for feminimt og ekkelt 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg synes det er bedre å ha håret bak ørene fremfor å ha det på utsiden av ørene hvis jeg har langt hår. Har jeg håret på utsiden av ørene ser det ut som jeg går med en hjelm på hodet. Endret 26. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg misliker sleik av den typen Petter Pilgaard drar, men har de senere årene begynt å dra håret bak øra og får selv idag kommentarer på det. Det er forskjell på sleik-sleik og dette: eller dette Endret 26. januar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det ikke derfor man har pannebånd? For å holde håret bakover mener jeg. Ja, også at man kan gå rett fra skolen til tennisbanen uten å bytte hodeplagg, selvsagt. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Glemte å legge ved noe, altså det aller verste av det verste, gutter som går i skitne klær, som tydelig er blitt sølt på eller brukt lenge, eller min "favoritt", svette luktede klær.. Helst så er håret skittent/fett etter dager uten vask, skjegget har begynt å grodd.. Spesielt om folk går i brukte treningsklær over lengre tid.. ÆSJ! Selv ubrukt ser det forjævlig ut! men jenter i trange treningstights er ikke det verste øynene kan hvile på, tror ikke jeg er alene om det Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Sviktende personlig hygiene er gjerne symptomer på langt alvorligere problemer enn dårlig motesans. Men spesielt trivelig for omgivelsene er det ikke, nei. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har møtt flere mennesker som faktisk ikke bryr seg om de ser skitne ut :S det er kanskje ikke direkte en stil, men så lenge det finnes en større gruppe mennesker som kler seg slik.. :S Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja enig ass, den skitne stilen er sykt ekkel :S :S :S Grillz 2 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noe aka dette, ÆSJ! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det en egen stil? Er det såkalt Derelique dere tenker på? Men, seriøst. Det dere snakker om handler vel heller lite om stil. Dessuten er det forferdelig når det går andre veien også. Folk som manisk dusjer tre ganger om dagen, dynker seg i parfyme og konsekvent bare går i hvite klær. Samtidig har de g-strengen godt planta langt oppi rompa. Huff... Det assosierer jeg rett og slett med å være mindre oppegående, eller ekstremt overfladisk om man vil... Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 ja enig i den.. g strengen skal bare brukes ved sex... men skitne klær er lite delikat, bedre med rene klær da, men dusjinga har jeg ikke tid til :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå