Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Gruppetenkning ftw... :hrm:

 

Selv har jeg aldri brydd meg en døyt om hvordan jeg har gått kledd i forhold til alle andre; den primære funksjonen til klær er å holde varmen. Det er først i senere tid at jeg har begynt å fatte en interesse for klær ut over basalbehovet, men det er igjen med meg selv som utgangspunkt - at jeg skal føle meg vel i det jeg går i - og ikke et forsøk på å få innpass i en bestemt klikk.

 

Nå er jeg en god del eldre enn de fleste andre her inne vil jeg tro og har dermed fått et litt annet perspektiv på ting enn hva den jevne tenåring kan forventes å ha, men det har jo til alle tider vært snakk om det voldsomme presset som tenåringer har på seg og jeg kan ikke si jeg merket noe særlig til det da jeg selv var tenåring heller. hsughno.gif

 

Kanskje jeg bare er en asosial jævel. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke si det er sosser her. Det er vel som sikkert mange andre steder, drittsekkene drar flest damer. Det er intet nytt at drittsekker stikker av med alle jentene for å få ett nytt hakk i beltespennet.

Eventuelt dem som leder samtaler, som ikke er redde for å si hva dem mener, reflekterer høy status osv. Folk som er bitre for at de aldri greier å få seg noe, pleier vel å å skylde på overnevnte "drittsekker", selv om det egentlig er deres egen negativitet som er skylden i det …

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Eventuelt dem som leder samtaler, som ikke er redde for å si hva dem mener, reflekterer høy status osv. Folk som er bitre for at de aldri greier å få seg noe, pleier vel å å skylde på overnevnte "drittsekker", selv om det egentlig er deres egen negativitet som er skylden i det …

 

Jeg leder samtaler, jeg sier hva jeg mener, høy status er så som så og jeg har fått mer enn nok. Det er ikke min feil at jenter som oftest faller for drittsekkene, det er allmenn viten at slikt som dette skjer i mange tilfeller. Men nok OT.

Lenke til kommentar

Jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær.

35755_405065401922_540496922_4927147_8263638_n.jpg

 

Tørr du påstå at at dette er og ha peiling på klær?

Hva betyr "jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær" for deg...?

Whoops, er litt trøtt så jeg misforstod :whistle:

Trodde du skrev at det er jævlig at folk ikke forstår at det er sosser som har peiling på klær :!:

Lenke til kommentar

hvorfor får "de" jentene 90% av oppmerksomheten fra gutter, mens resten av jentene får så og si ingen sammenliknet med en brunkrembabe?

 

Ja, hmmmm... Hvorfor får egentlig jenter i tenåra som kler seg som bimbos mer oppmerksomhet fra gutter i tenåra? Jeg er ikke sikker, men jeg tror] det kan ha noe med pulings å gjøre. Mulig det også kan være hormonrelatert, jeg vet ikke jeg, ass.

Lenke til kommentar

hvorfor får "de" jentene 90% av oppmerksomheten fra gutter, mens resten av jentene får så og si ingen sammenliknet med en brunkrembabe?

 

Ja, hmmmm... Hvorfor får egentlig jenter i tenåra som kler seg som bimbos mer oppmerksomhet fra gutter i tenåra? Jeg er ikke sikker, men jeg tror] det kan ha noe med pulings å gjøre. Mulig det også kan være hormonrelatert, jeg vet ikke jeg, ass.

Er du ute etter et knull går du etter hun som gir størst sannsynlighet for suksess. En åpenlys tøs gir også mindre skyldfølelse enn om du går på en uskyldig, søt jente. Hun sparer du til du vil noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...