henrikwl Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Gruppetenkning ftw... Selv har jeg aldri brydd meg en døyt om hvordan jeg har gått kledd i forhold til alle andre; den primære funksjonen til klær er å holde varmen. Det er først i senere tid at jeg har begynt å fatte en interesse for klær ut over basalbehovet, men det er igjen med meg selv som utgangspunkt - at jeg skal føle meg vel i det jeg går i - og ikke et forsøk på å få innpass i en bestemt klikk. Nå er jeg en god del eldre enn de fleste andre her inne vil jeg tro og har dermed fått et litt annet perspektiv på ting enn hva den jevne tenåring kan forventes å ha, men det har jo til alle tider vært snakk om det voldsomme presset som tenåringer har på seg og jeg kan ikke si jeg merket noe særlig til det da jeg selv var tenåring heller. Kanskje jeg bare er en asosial jævel. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Vil ikke si det er sosser her. Det er vel som sikkert mange andre steder, drittsekkene drar flest damer. Det er intet nytt at drittsekker stikker av med alle jentene for å få ett nytt hakk i beltespennet. Eventuelt dem som leder samtaler, som ikke er redde for å si hva dem mener, reflekterer høy status osv. Folk som er bitre for at de aldri greier å få seg noe, pleier vel å å skylde på overnevnte "drittsekker", selv om det egentlig er deres egen negativitet som er skylden i det … Endret 26. januar 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Eventuelt dem som leder samtaler, som ikke er redde for å si hva dem mener, reflekterer høy status osv. Folk som er bitre for at de aldri greier å få seg noe, pleier vel å å skylde på overnevnte "drittsekker", selv om det egentlig er deres egen negativitet som er skylden i det … Jeg leder samtaler, jeg sier hva jeg mener, høy status er så som så og jeg har fått mer enn nok. Det er ikke min feil at jenter som oftest faller for drittsekkene, det er allmenn viten at slikt som dette skjer i mange tilfeller. Men nok OT. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær. Tørr du påstå at at dette er og ha peiling på klær? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær. Tørr du påstå at at dette er og ha peiling på klær? Hva betyr "jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær" for deg...? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær. Tørr du påstå at at dette er og ha peiling på klær? Hva betyr "jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær" for deg...? Whoops, er litt trøtt så jeg misforstod Trodde du skrev at det er jævlig at folk ikke forstår at det er sosser som har peiling på klær :!: Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hvorfor får "de" jentene 90% av oppmerksomheten fra gutter, mens resten av jentene får så og si ingen sammenliknet med en brunkrembabe? Ja, hmmmm... Hvorfor får egentlig jenter i tenåra som kler seg som bimbos mer oppmerksomhet fra gutter i tenåra? Jeg er ikke sikker, men jeg tror] det kan ha noe med pulings å gjøre. Mulig det også kan være hormonrelatert, jeg vet ikke jeg, ass. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 "Sossejentene" på ungdomskolen og vgs var iallefall de peneste jentene på skolen, selvom de hadde brunkrem og masse sminke. De var pene i utgangspunktet vanligvis 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 "Sossejentene" på ungdomskolen og vgs var iallefall de peneste jentene på skolen, selvom de hadde brunkrem og masse sminke. De var pene i utgangspunktet vanligvis Word! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hvorfor får "de" jentene 90% av oppmerksomheten fra gutter, mens resten av jentene får så og si ingen sammenliknet med en brunkrembabe? Ja, hmmmm... Hvorfor får egentlig jenter i tenåra som kler seg som bimbos mer oppmerksomhet fra gutter i tenåra? Jeg er ikke sikker, men jeg tror] det kan ha noe med pulings å gjøre. Mulig det også kan være hormonrelatert, jeg vet ikke jeg, ass. Er du ute etter et knull går du etter hun som gir størst sannsynlighet for suksess. En åpenlys tøs gir også mindre skyldfølelse enn om du går på en uskyldig, søt jente. Hun sparer du til du vil noe mer. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tilogmed så langt tilbake som til åttitallet var folk tydeligvis klar over dette. http://www.youtube.com/watch?v=5UX2afsTqFI Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 x2, ser jo ut som en bukse for folk som liker å drite på seg eller noe slikt... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg ser jo ut som jeg er den dummeste jenta i byen sikkert bare på utseendet og fordi jeg kjører rosa cab og rosa klær. Leke? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jævlig at folk forbinder sosser med folk som har peiling på klær. Kunne ikke vært mer enig. Har fått "slengt" den etter meg en del ganger. Det har aldri vært vondt ment, ettersom det har kommet fra gode venner, men det er kjipt at de forbinder soss med fint kledd. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Soss forbinder jeg med de keege gutta som prøver litt hardt og gjerne bare ser tacky ut. De stereotypiske som har sleik, går i rosa pique, hvite bukser og lacoste sko. Så har du wannabe-sossene fra bondelandet som skal prøve å kopiere "bærums-stilen" Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Må du være fra Bærum for å være ekte "soss"? Endret 26. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Må du være fra Bærum for å være ekte "soss"? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du trenger ikke dra lengre enn rett over Oslofjorden før du finner god konkurranse til Bærum. Sikter til Oppegård og de traktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå