Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Buksa så ubehagelig trang ut.

Fant en bukse (husker ikke butikken) som var supersweet. Trang svart dongeri med sånn glinselakk på, 1200kr. Tok den på, kom ut av prøverommet, BAM, alle jeg var med sa "Damn, den kledde du". Var så trang at jeg ikke klarte å sette meg ned. Hvem trenger å sitte når man ser så bra ut?

 

Kjøpte den aldri. Har lært av mor å ikke kjøpe klær hvis de ikke er på salg. Må finne ut hva den looken heter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@AnewZ

 

Bra sagt, fullstendig enig med deg.

 

Buksa så ubehagelig trang ut.

Var så trang at jeg ikke klarte å sette meg ned. Hvem trenger å sitte når man ser så bra ut?

 

Hahah, regner med det var alvorlig ment men uansett så trakk jeg på smilebåndet ^^

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Buksa så ubehagelig trang ut.

Fant en bukse (husker ikke butikken) som var supersweet. Trang svart dongeri med sånn glinselakk på, 1200kr. Tok den på, kom ut av prøverommet, BAM, alle jeg var med sa "Damn, den kledde du". Var så trang at jeg ikke klarte å sette meg ned. Hvem trenger å sitte når man ser så bra ut?

 

Kjøpte den aldri. Har lært av mor å ikke kjøpe klær hvis de ikke er på salg. Må finne ut hva den looken heter.

Latex mener du?

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli rimelig lei skjerf med Burberry mønsteret, det er så harry at det gjør vondt. Og når vi først er inne på skjerf; Mette Marit-knuta. Jeg ser så og si aldri andre knuter, og det er ingen som er så kjedelig som den.

 

Det stikker i hjertet mitt :cry:

 

Både Burberry skjerf og Mette-Marit knute, dog jeg har ikke det standard beige skjerfet som "alle" har. Heldigvis.

Lenke til kommentar

Burberry har endel fine skjerf de, det er ikke det. Det er snakk om det skjerfet "alle" har, selvsagt. Jeg lurer på hvor stor prosentandel av den typen skjerf i omløp som er fake. Jeg vil tippe rimelig høyt. Det sier litt seg selv når man ser rånere (!) med skjerfet.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest så og si alle innleggene her så ser jeg tydelig at det er generelt 3 stiler som er mest forhatt, altså "sosse-stilen", gangsterstilen og den kjente "emo" stilen.

 

Jeg sitter her å tenker litt, jeg bor i en liten by med 25 tusen innbyggere, altså ikke noe Oslo størrelse. Her har vi en del stiler, og Emo-stilen finnes også, men den er faktisk misslikt, selv om flere kler seg sånn, men det er flest 14 åringer. Vi har også gangster stilen, men den ser jeg generelt bare på 16 åringer, kanskje opp til 18 åringer.

Så har vi jo den vanlige stilen "Cubus-klær". Den stilen blir mest brukt av 18 åringer(gutter) som gir faen i hvordan de ser ut, og som regel har jeg aldri sett en "cubus" gutt fått en fin jente.

 

Sossestilen igjen, er ganske godt brukt her. Ikke alle kler seg i så "rike" klær eller merker, men man kan godt se at det er samme stilen, bare billigere. Disse guttene får faktisk de peneste jentene. (Ja jeg vet mange mener at de får sånne jenter med brunkrem osv, og dere synes de er stygge også, men hvorfor får "de" jentene 90% av oppmerksomheten fra gutter, mens resten av jentene får så og si ingen sammenliknet med en brunkrembabe?)

 

Jeg verken missliker eller liker noen av disse stilene spesielt godt, men jeg tror veldig mange kler seg etter "janteloven"? altså om gutter/jenter i ditt miljø kler seg i emoklær, så gjør du det også, for å bli likt, ellers blir du dyttet ut av det miljøet.

 

Men som sagt, det er en grunn til at sossegutter blir populære, mens resten er godt under? Man får mer oppmerksomhet av og kle seg sånn, de får en falsk respekt de utnytter godt. Dette fører igjen til at "vanlige" folk blir underdanige. Det finnes jo selvsagt folk i alle forskjellige miljøer som kan bli "populær", men det har vel ikke noe med klestilen og gjøre.

 

Når jeg ser på folk så ser jeg for meg hvordan de hadde sett ut under "utstyret" og venter på å finne ut hvordan personligheten er før jeg dømmer. Jeg har gode venninner som er både emo`er, gangstere og sikkert 70% klyser/sosser/babes osv. Jeg selv er nok en såkalt "brunkrem" jente.

Før jeg var det, var jeg først emoaktig uten de svarte klærne, så ble jeg cubusjente, deretter fant jeg ut at det var mest oppmerksomhet i sossestilen. Men jeg kler meg ikke i dyre klær heller da, går heller i HM klær, av og til daffeklær. Jeg har vært både svarthåret, brunette og nå, platina blond.

 

Alle er jo egentlig like på innsiden. Jeg ser jo ut som jeg er den dummeste jenta i byen sikkert bare på utseendet og fordi jeg kjører rosa cab og rosa klær. Men jeg tror ikke folk hadde tenkt det samme bare jeg kledde meg i "nerde"klær :)

 

Beklager folkens for et sykt langt og sikkert kjedelig innlegg. Sitter her og leser på diskusjon, leter etter kaninører til russekroen ikveld. Kom over dette og følte for å skrive hva en "bimbo" mener :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...