Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stygge fjorten-femtem-seksen-åringer som går rundt i slitte lacoste-sko, J&J-bukser, random hoodie (med heslige farger osv..!) og bandana enten i halsen eller som pannebånd.. HVORFOR?!

Ikke legg slitte lacoste sko under- de har bare ikke råd til nye så de får storebrødrene sine. da han kjøper nye tihi :p

Endret av General_Skurf
Lenke til kommentar

No får eg kanskje hordar av folk på nakken, men samma det. På vårparten i fjor la eg merke til at merket Abercrombie & Fitch var blitt jækla populært blant sossegutane her i byn. Dei har noko fint, men for det meste er det jo berre logo-runking.

I juni reiste eg til usa, og vart forbausa då A&F var sånn smårolling-merke der borte! Nesten sånn Blowfly-opplegg, ha ha!

Lenke til kommentar
No får eg kanskje hordar av folk på nakken, men samma det. På vårparten i fjor la eg merke til at merket Abercrombie & Fitch var blitt jækla populært blant sossegutane her i byn. Dei har noko fint, men for det meste er det jo berre logo-runking.

I juni reiste eg til usa, og vart forbausa då A&F var sånn smårolling-merke der borte! Nesten sånn Blowfly-opplegg, ha ha!

Wesc er faen meg ripoff fra Atari!

Første gang jeg så en wesc-genser trodde jeg det var noe du fikk på en E3-messe eller noe.

HAHAHA @ both! :D

Lenke til kommentar
Liker ikke den Wesc og Lacoste sko stilen -.-. Wesc er for mainstream blandt mange 14-åringer og 15-åringer. Logoen til Wesc er vel nesten kopiert rett fra Johan Lindeberg også.

Og for og ikke glemme "Snus-ape" stilen!

Hvordan er den?

Det er overdreven bruk av snus. Ser så mange som bruker alt for mye! Synes ikke snus er noe pent i det hele tatt uansett..

Lenke til kommentar

Det er overdreven bruk av snus. Ser så mange som bruker alt for mye! Synes ikke snus er noe pent i det hele tatt uansett..

De snuser vel ikke for å se fine ut, vil jeg tro..

Jeg snuser jo ikke fordi jeg synes det er pent, jeg snuser fordi jeg synes det er digg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...