Nymph Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Sier bare en ting Kjøpe dongeribukser med hull i fra før 2006 ringte og ville ha tilbake buksene sine Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 åH w00p w00p, comeback. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Stygge fjorten-femtem-seksen-åringer som går rundt i slitte lacoste-sko, J&J-bukser, random hoodie (med heslige farger osv..!) og bandana enten i halsen eller som pannebånd.. HVORFOR?! Ikke legg slitte lacoste sko under- de har bare ikke råd til nye så de får storebrødrene sine. da han kjøper nye tihi Endret 19. november 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Liker ikke den Wesc og Lacoste sko stilen -.-. Wesc er for mainstream blandt mange 14-åringer og 15-åringer. Logoen til Wesc er vel nesten kopiert rett fra Johan Lindeberg også. Og for og ikke glemme "Snus-ape" stilen! Endret 20. november 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Liker ikke den Wesc og Lacoste sko stilen -.-. Wesc er for mainstream blandt mange 14-åringer og 15-åringer. Logoen til Wesc er vel nesten kopiert rett fra Johan Lindeberg også. Og for og ikke glemme "Snus-ape" stilen! Hvordan er den? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 No får eg kanskje hordar av folk på nakken, men samma det. På vårparten i fjor la eg merke til at merket Abercrombie & Fitch var blitt jækla populært blant sossegutane her i byn. Dei har noko fint, men for det meste er det jo berre logo-runking. I juni reiste eg til usa, og vart forbausa då A&F var sånn smårolling-merke der borte! Nesten sånn Blowfly-opplegg, ha ha! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Wesc er faen meg ripoff fra Atari! Første gang jeg så en wesc-genser trodde jeg det var noe du fikk på en E3-messe eller noe. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 nei, det blir som å si at lindeberg kopierer WE. Og det er helt feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 nei, det blir som å si at lindeberg kopierer WE. Og det er helt feil. Jeg sier at begge kopierer og ignorerer det du sa. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 No får eg kanskje hordar av folk på nakken, men samma det. På vårparten i fjor la eg merke til at merket Abercrombie & Fitch var blitt jækla populært blant sossegutane her i byn. Dei har noko fint, men for det meste er det jo berre logo-runking. I juni reiste eg til usa, og vart forbausa då A&F var sånn smårolling-merke der borte! Nesten sånn Blowfly-opplegg, ha ha! Wesc er faen meg ripoff fra Atari! Første gang jeg så en wesc-genser trodde jeg det var noe du fikk på en E3-messe eller noe. HAHAHA @ both! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Visste det var noe kjent med de genserne! HAH! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 nei, det blir som å si at lindeberg kopierer WE. Og det er helt feil. Jeg sier at begge kopierer og ignorerer det du sa. Okei... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 No får eg kanskje hordar av folk på nakken, men samma det. På vårparten i fjor la eg merke til at merket Abercrombie & Fitch var blitt jækla populært blant sossegutane her i byn. Dei har noko fint, men for det meste er det jo berre logo-runking. HAHA!! Sjekk ut dette: Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) HA HA HAHHÅ HÅHÅ HÅH ÅH ÅHÅ, eg gir meg ende over. Rett på spikeren det der! edit: forresten, eg trekker tilbake det med at A&F har noko fint. Alt er heilt jævlig! Hå hå hå hå håååååååh! Endret 20. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Liker ikke den Wesc og Lacoste sko stilen -.-. Wesc er for mainstream blandt mange 14-åringer og 15-åringer. Logoen til Wesc er vel nesten kopiert rett fra Johan Lindeberg også. Og for og ikke glemme "Snus-ape" stilen! Hvordan er den? Det er overdreven bruk av snus. Ser så mange som bruker alt for mye! Synes ikke snus er noe pent i det hele tatt uansett.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er overdreven bruk av snus. Ser så mange som bruker alt for mye! Synes ikke snus er noe pent i det hele tatt uansett.. De snuser vel ikke for å se fine ut, vil jeg tro.. Jeg snuser jo ikke fordi jeg synes det er pent, jeg snuser fordi jeg synes det er digg.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hater generelt altfor store merkegensere som ser mer ut som reklameskilt enn noe annet. Sokker oppi buksa er fælt, og buksa ned på kne. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Abercrombie & Fitch har faktisk mange fine piqueer, shortser og skjorter. Men skal være enig i at videoen er spot-on Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sier bare en ting Kjøpe dongeribukser med hull i fra før 2006 ringte og ville ha tilbake buksene sine Unskyld at jeg sier det men sånne vitser er bare så vanvittig tåpelige. Hvis du først skal dra en sånn liksom, hvorfor ikke satse på 1981 isteden? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ser at det er flere som nevner band-tskjorter, hva er galt med det? Jeg ELSKER Gluecifer-tskjortene mine. Spør du meg så er f.eks den tskjorten mye bedre enn en tskjorte fra f.eks Carlings hvor det står et eller annet tilfeldig ord, eller kanskje en setning, på brystet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå