lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Han Tommylife fyren er en skuespiller som liker å kødde, så sånne som dere skal gå rett på og tro han er helt blåst Etter å ha lest bloggen hans tror jeg ingen er så dumme at de fortsatt tror opplegget er seriøst. Men det betyr jo fortsatt ikke at figuren hans, Tommy, ikke ser helt jævlig ut. Synes nå det er morsomt å bli røska litt i i hverdagen, selv om det i tilfeller med Tommy kan resultere i mareritt. Edit: Endret 24. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
depeche Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 http://blog.follestad.com/blog/post/228/2011_01_24/glaider Herregud for noen priser. Snakk om å kaste penga i dass. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 fæl jakke, tskjorte og sko. At folk gidder. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 At de gidder å bruke uttrykket "glidigt" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 8000kr for et antrekk som forsøker å se billig ut. Jeg kunne laget et identisk antrekk (skinnjakke, print-tskjorte, jeans og sko) til godt under halve prisen. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Buksen var det eneste som var kurant på bildet. At de gidder å bruke uttrykket "glidigt" Hva betyr det? Har ikke hørt det før jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 I det hele tatt så er låneord fra svensk som "stek" og "stekare" ekstremt harry og bør ikke brukes under noen omstendigheter. Hvis jeg hører en random person si "stekare" tenker jeg med engang på en random douche som prøver litt for hardt å være kul. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det var ingenting på bildet som jeg synes var direkte heslig. Hadde det vært kjøpt på Jack and Jones til 1400kr totalt så hadde jeg ikke reagert i det hele tatt - standard antrekk. Det er den syke prisen for noe så vanlig og plain jeg reagerer mest på. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg syns jakken var direkte stygg. Grilldress assosiasjoner. Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Buksen var det eneste som var kurant på bildet. At de gidder å bruke uttrykket "glidigt" Hva betyr det? Har ikke hørt det før jeg. Har ikke peiling, Aron fra bloggen som bruker det med jevnt mellomrom. Høres hvertfall latterlig ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Buksen var det eneste som var kurant på bildet. At de gidder å bruke uttrykket "glidigt" Hva betyr det? Har ikke hørt det før jeg. Har ikke peiling, Aron fra bloggen som bruker det med jevnt mellomrom. Høres hvertfall latterlig ut. Glidigt er den "nye" Stureplanssjargongen i Norge, akkurat som "stek" var i 2006. Glidigt betyr deilig, kult, bra etc. Det er som sagt over, låneord fra Svensk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor vil noen late som de er svenske? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Den jakken utstråler noe jeg ikke helt klarer å sette fingern på! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Likte ikke noe med det antrekket han Follestad duden poserte i, liker forørig INGENTING av det han reklamerer for. Han har vel på seg akkurat de plaggene jeg overhode ikke liker og synes de ser direkte fæl ut. Hjelper ikke med at fyren ser så jævla 'slick' ut at jeg kunne spy. Selvgod snobb. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Han viser jo et par pene blazere, bukser og skjorter en gang i blant, da.. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fra Follestad-bloggen: Jeg må ha meg Ipad. Sykt glidigt, hever hele looken å fly med en sånn under armen i et skinn-etui. Viktig med det riktige tilbehøret. 6 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Buksa så ubehagelig trang ut. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Han viser jo et par pene blazere, bukser og skjorter en gang i blant, da.. Kan godt være det, men så har jeg selv ikke peiling på hva som mote eller lignende. Vet bare hva jeg synes er stygt i mine øyne ;P Fra Follestad-bloggen: Jeg må ha meg Ipad. Sykt glidigt, hever hele looken å fly med en sånn under armen i et skinn-etui. Viktig med det riktige tilbehøret. Lame.... Endret 24. januar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Han viser jo et par pene blazere, bukser og skjorter en gang i blant, da.. Kan godt være det, men så har jeg selv ikke peiling på hva som mote eller lignende. Vet bare hva jeg synes er stygt i mine øyne ;P Man trenger ikke ha peiling på mote eller lignende for å kunne si sin mening om noe, akkurat som du her beviser At han syntes de er pene kan han si på akkurat samme grunnlag som deg. Beviser bare at folk er forskjellige 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå