Swafty Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skikkelig boyband sveis på han der hehe 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Det glade nittitall: Det siste ...... OMG. Endret 5. januar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det siste kan da ikke være 90-tallet? :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Nei, men fant ingen måte å få det inn i posten på uten å ødelegge oppbygningen til det nederste og jævligste bildet Kikket litt igjennom fra NHO-banketten. LO-leder Roar Flåthen har tydeligvis ikke råd til å skredderarbeid: Og statsministeren vår sliter tydeligvis litt med slipsknuta: Er det bare meg eller ser det ut som om ermene på jakken til Fabian Stang () er så store at de kan flagre i vinden? Enten er det det, eller så har det med hvordan stoffet faller og gjøre. Uansett så det ikke pent ut. Edit: Ah, shit, la plutselig merke til gliset til Stoltenberg. Damn, Stoltenberg - You scary! Endret 6. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei, men fant ingen måte å få det inn i posten på uten å ødelegge oppbygningen til det nederste og jævligste bildet Kikket litt igjennom fra NHO-banketten. Mye bedrøvelig der. LO-leder Roar Flåthen f.eks. har tydeligvis ikke råd til å skredderarbeid: *bilde* han kan ikke gå med for dyre dresser, fordi da ville medlemmene hans skjønne at han har millionlønn! 1 Lenke til kommentar
kans Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Flaut. Hahaha, kjenner henne Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har en venninne som har svippet innom ketils for å få tatt noen nudes. Litt mindre muffintop på henne, heldigvis. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Kom på en historie. Da jeg gikk på Media & Kommunikasjon ble jeg bedt om hjelp av ei klassevenninne. Hun hadde noen bilder hun trengte litt hjelp til å etterarbeide og justere litt, og sa selvfølgelig ja. Gikk bort, satt meg ned og åpna opp Photoshop hvor hun allerede hadde lastet inn bildene. Over hele jævla skjermen flashes det ei naken jente på 50+ bilder. "Var bare no bilder jeg tok av venninna mi i fotostudioet i sted som hu ville ha, håper det går greit?" ... Neida, ikke i det hele tatt Obligatorisk bilde: Hadde modellen hatt et penere ansikt tror jeg faktisk at jeg hadde gitt opp og kjøpt uggs. Yeah right. Endret 6. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hadde modellen hatt et penere ansikt tror jeg faktisk at jeg hadde gitt opp og kjøpt uggs. 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Hun så ut som en androide dynket i mørk photoshop-materie. Blæh. Endret 6. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hun hadde fått den av meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hun så ut som en androide dynket i mørk photoshop-materie. Blæh. Synd, hun er nok kjempegira på deg 3 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Kom på en historie. Da jeg gikk på Media & Kommunikasjon ble jeg bedt om hjelp av ei klassevenninne. Hun hadde noen bilder hun trengte litt hjelp til å etterarbeide og justere litt, og sa selvfølgelig ja. Gikk bort, satt meg ned og åpna opp Photoshop hvor hun allerede hadde lastet inn bildene. Over hele jævla skjermen flashes det ei naken jente på 50+ bilder. "Var bare no bilder jeg tok av venninna mi i fotostudioet i sted som hu ville ha, håper det går greit?" ... Neida, ikke i det hele tatt Lol, jeg leste først at hun hadde en venninne på 50+ Endret 6. januar 2011 av feggy 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) (Drita, kleint) Endret 6. januar 2011 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Faen til mange retards her. "Sossestil?" Hva faen! Sier litt om hvor lite dere egentlig vet. Å ha en ren, og pen kles-stil er noe alle burde gjøre. At dere bare er helt " ææææsj, sosseer, neeej, jeg vil ikke være som dem; å få uendelig mye fitte, jeg vil heller sitte her med chipsen og colaen min og de flotte cubus buksene mine" Pust. 3 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Faen til mange retards her. "Sossestil?" Hva faen! Sier litt om hvor lite dere egentlig vet. Å ha en ren, og pen kles-stil er noe alle burde gjøre. At dere bare er helt " ææææsj, sosseer, neeej, jeg vil ikke være som dem; å få uendelig mye fitte, jeg vil heller sitte her med chipsen og colaen min og de flotte cubus buksene mine" Cool story bro. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Faen til mange retards her. "Sossestil?" Hva faen! Sier litt om hvor lite dere egentlig vet. Å ha en ren, og pen kles-stil er noe alle burde gjøre. At dere bare er helt " ææææsj, sosseer, neeej, jeg vil ikke være som dem; å få uendelig mye fitte, jeg vil heller sitte her med chipsen og colaen min og de flotte cubus buksene mine" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå