Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men fant ingen måte å få det inn i posten på uten å ødelegge oppbygningen til det nederste og jævligste bildet :p

 

Kikket litt igjennom fra NHO-banketten.

 

LO-leder Roar Flåthen har tydeligvis ikke råd til å skredderarbeid:

309x550.jpg

 

Og statsministeren vår sliter tydeligvis litt med slipsknuta:

485x550.jpg

 

Er det bare meg eller ser det ut som om ermene på jakken til Fabian Stang (:sick:) er så store at de kan flagre i vinden? Enten er det det, eller så har det med hvordan stoffet faller og gjøre. Uansett så det ikke pent ut.

419x550.jpg

 

Edit: Ah, shit, la plutselig merke til gliset til Stoltenberg. Damn, Stoltenberg - You scary!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Nei, men fant ingen måte å få det inn i posten på uten å ødelegge oppbygningen til det nederste og jævligste bildet :p

 

Kikket litt igjennom fra NHO-banketten. Mye bedrøvelig der.

LO-leder Roar Flåthen f.eks. har tydeligvis ikke råd til å skredderarbeid:

*bilde*

 

han kan ikke gå med for dyre dresser, fordi da ville medlemmene hans skjønne at han har millionlønn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom på en historie.

Da jeg gikk på Media & Kommunikasjon ble jeg bedt om hjelp av ei klassevenninne. Hun hadde noen bilder hun trengte litt hjelp til å etterarbeide og justere litt, og sa selvfølgelig ja. Gikk bort, satt meg ned og åpna opp Photoshop hvor hun allerede hadde lastet inn bildene. Over hele jævla skjermen flashes det ei naken jente på 50+ bilder. "Var bare no bilder jeg tok av venninna mi i fotostudioet i sted som hu ville ha, håper det går greit?" ... Neida, ikke i det hele tatt :ph34r:

 

Obligatorisk bilde:

15.jpg

Hadde modellen hatt et penere ansikt tror jeg faktisk at jeg hadde gitt opp og kjøpt uggs.

 

 

 

 

 

Yeah right.

ugly1.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Kom på en historie.

Da jeg gikk på Media & Kommunikasjon ble jeg bedt om hjelp av ei klassevenninne. Hun hadde noen bilder hun trengte litt hjelp til å etterarbeide og justere litt, og sa selvfølgelig ja. Gikk bort, satt meg ned og åpna opp Photoshop hvor hun allerede hadde lastet inn bildene. Over hele jævla skjermen flashes det ei naken jente på 50+ bilder. "Var bare no bilder jeg tok av venninna mi i fotostudioet i sted som hu ville ha, håper det går greit?" ... Neida, ikke i det hele tatt :ph34r:

 

 

 

Lol, jeg leste først at hun hadde en venninne på 50+ :tease:

Endret av feggy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen til mange retards her. "Sossestil?" Hva faen! Sier litt om hvor lite dere egentlig vet. Å ha en ren, og pen kles-stil er noe alle burde gjøre. At dere bare er helt " ææææsj, sosseer, neeej, jeg vil ikke være som dem; å få uendelig mye fitte, jeg vil heller sitte her med chipsen og colaen min og de flotte cubus buksene mine"

 

Pust.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Faen til mange retards her. "Sossestil?" Hva faen! Sier litt om hvor lite dere egentlig vet. Å ha en ren, og pen kles-stil er noe alle burde gjøre. At dere bare er helt " ææææsj, sosseer, neeej, jeg vil ikke være som dem; å få uendelig mye fitte, jeg vil heller sitte her med chipsen og colaen min og de flotte cubus buksene mine"

 

Cool story bro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen til mange retards her. "Sossestil?" Hva faen! Sier litt om hvor lite dere egentlig vet. Å ha en ren, og pen kles-stil er noe alle burde gjøre. At dere bare er helt " ææææsj, sosseer, neeej, jeg vil ikke være som dem; å få uendelig mye fitte, jeg vil heller sitte her med chipsen og colaen min og de flotte cubus buksene mine"

cool-story-bro.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...