fkm Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 De syns jo sikkert at de ser veldig presentable ut da Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke det at vi ser dette så ofte her i Norge, men må bare le litt :!: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 De syns jo sikkert at de ser veldig presentable ut da Mer en presentable, de tror de ser dritfete ut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke det at vi ser dette så ofte her i Norge, men må bare le litt :!: Får ikke opp noen bilder her. 4 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Forumet aksepterte tydeligvis ikke det, så har lagt til noen vedlegg Lurer på hva denne type stilen heter. Vurderer å kjøpe noe av dette til en kompis sin bursdag som hevn for et visst rosa antrekk jeg fikk i bursdagsgave for snart et år siden. Endret 4. januar 2011 av Sheogorath Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er bilder av japanske gutter som ser ut som jenter. Ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mine damer og herrer, da var det tid for dagens lille spørreundersøkelse. Hot or Not? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det blir helt feil å vurdere Kanye på samme mået som man vurderer andre. Hadde jeg ikke kjent mannen igjen ville jeg synes det var teit, men det er jo veldig "Kanye" og da er det selvsagt lov. Det er jo det som skiller en trist gother på kafé fra Alice Cooper - personlighet til å gjennomføre looken. Han har nok personlighet til å klare hva som helst. That said, det ser jo ikke bra ut. Det er ikke "pent". Litt kult, kanskje. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 ^ Jeg tar Russel brand over det der når som helst. 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ekkel fyr, ekkel stil. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Russel Brand eller Kanye? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Angående de "hardstylebuksene" som ble postet tidligere. I dag så jeg en kar med lignende bukser, i en jeansversjon. De var relativt normale, lyse, plaine jeans frem til kneskålene, derfra utvidet de seg til slengbukser fra helvete. Jeg lurer på om han hadde lagd de selv ved å sy sammen to – tre bukser. Det verste var at han hadde en eller annen høytaler festet i beltet som spilte hardstyle. Fyren som ut som en komplett idiot. Jeg har aldri sett noe så idiotisk i hele mitt liv. 1 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Liker generelt ikke folk med bakoversveis. Hjelper heller ikke at de fleste som har det, har hårfeste sonn ca midt på hode, og svær panne. Endret 5. januar 2011 av dotten☻ 2 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Russel Brand eller Kanye? Oi, Kanye er verst i mine øyne. Brand er bare snål =P Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg likte sangen. Har de laget melodi selv? Endret 5. januar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10028964 Hva i alle dager skjer med skjorta? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ser ut som han går på speed, ehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå