Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumet aksepterte tydeligvis ikke det, så har lagt til noen vedlegg :)

Lurer på hva denne type stilen heter. Vurderer å kjøpe noe av dette til en kompis sin bursdag som hevn for et visst rosa antrekk jeg fikk i bursdagsgave for snart et år siden.

post-119727-0-35778400-1294182130_thumb.jpg

post-119727-0-93897300-1294182157_thumb.jpg

post-119727-0-49711800-1294182181_thumb.jpg

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar

Det blir helt feil å vurdere Kanye på samme mået som man vurderer andre. Hadde jeg ikke kjent mannen igjen ville jeg synes det var teit, men det er jo veldig "Kanye" og da er det selvsagt lov. Det er jo det som skiller en trist gother på kafé fra Alice Cooper - personlighet til å gjennomføre looken. Han har nok personlighet til å klare hva som helst. That said, det ser jo ikke bra ut. Det er ikke "pent". Litt kult, kanskje.

Lenke til kommentar

Angående de "hardstylebuksene" som ble postet tidligere. I dag så jeg en kar med lignende bukser, i en jeansversjon. De var relativt normale, lyse, plaine jeans frem til kneskålene, derfra utvidet de seg til slengbukser fra helvete. Jeg lurer på om han hadde lagd de selv ved å sy sammen to – tre bukser. Det verste var at han hadde en eller annen høytaler festet i beltet som spilte hardstyle. Fyren som ut som en komplett idiot. Jeg har aldri sett noe så idiotisk i hele mitt liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...