Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde jeg hadde endret på det, men du kunne nå heller sendt en PM istedenfor å informere andre om at man kan spore opp personen på bildet slik.

Uansett så er det endret på nå, og du kan jo også fjerne navnet i posten din. Er i utgangspunktet streng på sensuren, men shit happens.

 

AnewZ: URL.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Å si at noe aldri er pent er å mangle kreativitet. Det blir som å si at mennesket aldri vil kunne fly eller at 640k med minne er nok for hvem som helst - man ber om trøbbel. Det er ingen utfordring å finne et antrekk i The Sartorialist eller et stilforum og kopiere det, eller følge en mal slik at man har kledd seg riktig. Det er uten tvil fint, men man er ikke akkurat kreativ når man ikke kan tenke outside the box.

 

Case in point: Andy Garcia i Ocean's Eleven.

 

Jeg er villig til å påstå at det han har på seg der ser bedre ut enn hvert eneste bilde postet i Bildetråden. Jeg har aldri i mitt liv hatt et antrekk som ser så bra ut. Ekte stil, det der. I love it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Case in point: Andy Garcia i Ocean's Eleven.

 

Jeg er villig til å påstå at det han har på seg der ser bedre ut enn hvert eneste bilde postet i Bildetråden. Jeg har aldri i mitt liv hatt et antrekk som ser så bra ut. Ekte stil, det der. I love it.

 

 

 

Gjennomført, men ikke min stil.

 

Men nå synes jeg Russell Brand er kul, og han er relativ særegen. Man skal være ganske boss for å kunne bruke kubans hæl.

http://www.ecelebritygossip.net/wp-content/uploads/2010/01/Russell_Brand.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...