Keiseren av Grønland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Syns han egentlig ligner litt på en serviett jeg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 lokeland, jeg tror Robin setter veldig stor pris på at du endrer navnet på bildet hans, før du laster det opp andre steder........ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvor står det? når du tar et bilde fra face, så blir navnet på bilde en tall kode, som referer til album, person osv........ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og hvordan finner man ut navn osv utifra de tallene? 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Trodde jeg hadde endret på det, men du kunne nå heller sendt en PM istedenfor å informere andre om at man kan spore opp personen på bildet slik. Uansett så er det endret på nå, og du kan jo også fjerne navnet i posten din. Er i utgangspunktet streng på sensuren, men shit happens. AnewZ: URL. Endret 2. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og hvordan finner man ut navn osv utifra de tallene? viss du ser bilder fra facebook, så heter de xxxxxx_aaaaaaaaaaaa_nnnnnnnnn___n-2.jpg personen som har lagt ut bildet, er de tallene som heter: n så kopierer du, da de tallene som er i midten/n http://www.facebook.com/profile.php?id=nnnnnnnnnn og kopierer dem inn bak den linken jeg har laget der Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Haha, jeg tenkte det samme Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 jeg vet hvor dere alle bor, hvor mye pappaen deres tjener. og hele pakka Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Yavel: Fin idé å fjerne navnet Uansett, nå har du gjort livet til mange jævlig Trodde uansett folk visste om det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Yavel: Fin idé å fjerne navnet Uansett, nå har du gjort livet til mange jævlig Trodde uansett folk visste om det. ja har sett igjennom tråden igjen, og mange bilder der folk har glemt det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Tviler ikke, har sikkert glemt det selv noen ganger. Men nå har det seg jo også slik at det ikke var sånn at alle visste om dette før du ga alle oppskriften på FB-stalking Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jaja, happy stalking til de som gidder det. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Så lenge du ikke sier til noen at jeg er Ralphie sin nevø sin tremenning sin unges fetters barnebarn går det fint Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du kan jo bare fjerne oppskrifta igjen nå da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Å si at noe aldri er pent er å mangle kreativitet. Det blir som å si at mennesket aldri vil kunne fly eller at 640k med minne er nok for hvem som helst - man ber om trøbbel. Det er ingen utfordring å finne et antrekk i The Sartorialist eller et stilforum og kopiere det, eller følge en mal slik at man har kledd seg riktig. Det er uten tvil fint, men man er ikke akkurat kreativ når man ikke kan tenke outside the box. Case in point: Andy Garcia i Ocean's Eleven. Jeg er villig til å påstå at det han har på seg der ser bedre ut enn hvert eneste bilde postet i Bildetråden. Jeg har aldri i mitt liv hatt et antrekk som ser så bra ut. Ekte stil, det der. I love it. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 syns nå perez hilton tar kaka! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Case in point: Andy Garcia i Ocean's Eleven. Jeg er villig til å påstå at det han har på seg der ser bedre ut enn hvert eneste bilde postet i Bildetråden. Jeg har aldri i mitt liv hatt et antrekk som ser så bra ut. Ekte stil, det der. I love it. Gjennomført, men ikke min stil. Men nå synes jeg Russell Brand er kul, og han er relativ særegen. Man skal være ganske boss for å kunne bruke kubans hæl. http://www.ecelebritygossip.net/wp-content/uploads/2010/01/Russell_Brand.jpg Endret 2. januar 2011 av thrice Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 For all del, jeg er 23 år gammel, jeg kan ikke si at det er min stil. Det skulle gjerne vært det, men jeg ville aldri sluppet unna med det. Pulled it off, som det heter på engelsk og som ikke kan oversettes til norsk. :trollface: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå