Coa Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hva snakker du om? Godt og vel helskjegg det der. Superkidzen er kjendis, så det må gå an å ta det et skritt lenger i det tilfellet Lenke til kommentar
feggy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Folk kan si hva de vil, men det syke er jo at fyren trekker jenter.. Når det er sagt så jeg noe som toppet kaken i dag. Random ung herremann på butikk på Geilo. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Folk kan si hva de vil, men det syke er jo at fyren trekker jenter.. sier vel mer om jenter enn oss 7 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Så jo ut som urban butikkkamuflasje. Gikk jo helt i ett med appelsinjuicen. 7 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå alt kommer til alt, så er guts og attitude det som drar damer. Det eller penger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Endret 2. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ser flere gutter på skolen som har lignende klesstil som det der. Fisefine primadonnaer. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Var mye fint å se på nyttårsaften. Hettegenser og grå jeans + jeans og vanlig t-skjorte var det et par av. Digga spesielt komboen med svart pinstripe dressbukse+svart skjorte+hvite bukseseler+hvit sløyfe+svart belte med stor blank beltespenne. Var et par nice komboer med stygg skjorte og slips som overhodet ikke passa sammen også. Blei egentlig mest overraska over at jeg ikke så noe Ed Hardy! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Herregud hvor mange hvite slips med sikkert seksdobbel windsor jeg så den dagen. Jesus, Maria og Gonzales. 6 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ser flere gutter på skolen som har lignende klesstil som det der. Fisefine primadonnaer. Det er bare seg selv de lurer Var mye fint å se på nyttårsaften. Hettegenser og grå jeans + jeans og vanlig t-skjorte var det et par av. Digga spesielt komboen med svart pinstripe dressbukse+svart skjorte+hvite bukseseler+hvit sløyfe+svart belte med stor blank beltespenne. Var et par nice komboer med stygg skjorte og slips som overhodet ikke passa sammen også. Blei egentlig mest overraska over at jeg ikke så noe Ed Hardy! Jeg ble faktisk overasket over for mange godt kledde folk jeg så, på tross av at jeg feiret i Drammen sentrum! Dog, sko er ikke nordmenns sterke side. Noe av det første jeg ser etter er sko. Synes det røper mye om en person. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Begynnt å bli mer bevisst på folks sko nå i det siste selv. Har sett flere som har fint antrekk, men ødelegger det med mindre pene sko.. Skinnsko er også skjelden vare å se blant folk på min alder her i byen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Husker en kommentar i Esquire: "Kvinner ser først på skoene og deretter på klokka". Ser en del skinnsko (både genuint og syntetisk), men de er generelt veldig lite elegante og med forferdelig stygge såler. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 HVORFOR går så mange med hvitt slips? Jeg synes det er forferdelig!! 4 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er det noen tilfeller der hvitt slips er fint? Det må da være mulig å kombinere det med et eller annet? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Jo, kan kombineres med badtaste party Endret 2. januar 2011 av Vowels 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå