Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fra et åpent klubb album på facebook, hvordan er det forskjellig fra finne random bilder andre steder? Ville ikke postet noen usladdede bilder som er privat.

Enig. Dersom det ligger ute på en gruppe og er fritt tilgjengelig er det noe annet enn å gå inn på en lukket profil og grave frem et bilde.

 

Bilder fra åpne grupper må vel være greit? Bilder fra private album og lukkede grupper, derimot, er det ikke.

Og enig igjen her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Trenger ikke det når det er festbilder som klubben har lagt ut vel? Blir noe annet å ta bilder fra personlige sider.

 

Ja,jeg er en slow updater.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Det er fra et åpent klubb album på facebook, hvordan er det forskjellig fra finne random bilder andre steder? Ville ikke postet noen usladdede bilder som er privat.

Jo da, kan være enig i det. Jeg mener likevel det er en uting og ikke sladde bilder i denne tråden. Jeg innbiller meg at de fleste som havner i denne tråden vil føle seg truffet på en eller annen måte, og man vil trolig føle uthengt og latterliggjort. Dette vil man nok føle selv om ansiktet er sladdet, men man blir hvertfall ikke identifisert. Det er tross alt klærne / stilen man "henger ut", ikke personen. Jeg hadde følt meg relativt truffet dersom noen postet et usensurert bilde av meg i denne tråden (ikke at noen ville hatt en grunn til å gjøre det, da :cool: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...