lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det viktigste er at du vet det selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ikke noe er verre enn å gå i klær man ikke er fornøyd med, jeg får dårlig selvtillit av sånn, jeg! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg tar meg selv i å hate min egen stil for tiden. De skikkelige skoene mine ble ødelagt og jeg må bruke fjellsko for å ikke bli våt på beina i slapsværet. Jeg ser ut som en fool. Fitpic. 7 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Merker jeg blir litt frustrert når jeg ser nyrike med matchende Luis Vuitton-bag og belte og ser ut som en dass ellers... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tatt fra Buddha Bar album på face, greit digg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bar overkropp og dressjakke? Alvorlig?!?! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tatt fra Buddha Bar album på face, greit digg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ho jenta var jo digg, mangler bare 2 lag til med brunkrem så hadde hun vært perfekt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Selv om det er Superkidzen, synes jeg det er en grei ting å sensurere bilder fra facebook. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ser ikke noe bildet jeg? Er det en mod som er vært på tur uten å informere? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er fra et åpent klubb album på facebook, hvordan er det forskjellig fra finne random bilder andre steder? Ville ikke postet noen usladdede bilder som er privat. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg ser det fortsatt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bilder fra åpne grupper må vel være greit? Bilder fra private album og lukkede grupper, derimot, er det ikke. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er fra et åpent klubb album på facebook, hvordan er det forskjellig fra finne random bilder andre steder? Ville ikke postet noen usladdede bilder som er privat. Enig. Dersom det ligger ute på en gruppe og er fritt tilgjengelig er det noe annet enn å gå inn på en lukket profil og grave frem et bilde. Bilder fra åpne grupper må vel være greit? Bilder fra private album og lukkede grupper, derimot, er det ikke. Og enig igjen her. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Pussig, kommer ikke opp selv uten ad-blocker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Trenger ikke det når det er festbilder som klubben har lagt ut vel? Blir noe annet å ta bilder fra personlige sider. Ja,jeg er en slow updater. Endret 30. desember 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er fra et åpent klubb album på facebook, hvordan er det forskjellig fra finne random bilder andre steder? Ville ikke postet noen usladdede bilder som er privat. Jo da, kan være enig i det. Jeg mener likevel det er en uting og ikke sladde bilder i denne tråden. Jeg innbiller meg at de fleste som havner i denne tråden vil føle seg truffet på en eller annen måte, og man vil trolig føle uthengt og latterliggjort. Dette vil man nok føle selv om ansiktet er sladdet, men man blir hvertfall ikke identifisert. Det er tross alt klærne / stilen man "henger ut", ikke personen. Jeg hadde følt meg relativt truffet dersom noen postet et usensurert bilde av meg i denne tråden (ikke at noen ville hatt en grunn til å gjøre det, da ) 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vi har vært gjennom dette, moderator har sagt at det er greit så lenge det ikke er fra en privat, lukket profil og er tilgjengelig for alle. Ikke noe å krangle om, med andre ord. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ^^ På det bildet var ansiktshåret vel så gale som antrekket 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå