Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså det er en billjardbar. En av de få vi har i Oslo, og det er ganske fint interiør der. Lager litt flere drinker enn andre barer, hva mer vil man ha liksom?

 

*kremt* http://jekylls.no/

Aldri hørt om, men takk for tipset. Det så fint ut på bildene der, men har de bare to billjardbord? Isåfall er det vel ikke helt billjardbar, da Buddah har bortimot 20.

Lenke til kommentar

Aldri hørt om, men takk for tipset. Det så fint ut på bildene der, men har de bare to billjardbord? Isåfall er det vel ikke helt billjardbar, da Buddah har bortimot 20.

 

Er bare to, men verdt å titte innom. Fint sted. Har aldri vært på Buddah selv.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Så en feit fyr i dag på senteret kledd i Blazer, skjørt og skisko. Sitter fortsatt her i mørket med tunge mentale ettervirkninger.

Var det i Oslo? Det er en kar som bor ved meg tror jeg, ser han ofte på butikken og i gatene her. Har går stort sett alltid i skjørt/kilt, er noe metall/emo opplegg.

Blir småirritert hver gang jeg ser han. Da kilt er nasjonaldrakten til skottene. Tviler sterkt på at han er skotte, så skjønner ikke hvorfor han bruker kilt.

 

Vanlige mennesker fra midten av tyveårene og oppover så det ut som.

Okey, litt dumt. Er bare 20.

De har vanligvis 23årsgrense på kveldene i helgene. Men kan ikke se for meg det er 'rart' å være der som 20åring. Jeg har fått intrykk av at det er en sports- og billjardbar.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...