Bebeluv Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Med mindre det er deg, så hadde jeg sensurert ansiktet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Imponerende mustache, om ikke annet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Han står så breibeint, har han gjort i buksa? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Imponerende mustache, om ikke annet. Mustache og mustache, fru Blom. Snarere en mopedbart fra helvete. Endret 25. desember 2010 av Coa 7 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Han står så breibeint, har han gjort i buksa? Jeghadde hvertfall gjort i buksa hvis jeg hadde sett han i levende live! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Snadder fra Buddha Bar eller hva pokker det nye superkleine utestedet heter: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Snadder fra Buddha Bar eller hva pokker det nye superkleine utestedet heter: lol da, er der ofte jeg. er stedet plutselig blitt superkleint? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har aldri vært der, sa det kun basert på bildene jeg fant derifra. Mye kleine folk der ihvertfall. Og 18-årsgrense - døden. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det finnes ingen fete 18-års steder. Og sånn som det stedet der markedsfører seg vil jeg kalle det kleint. De prøver seg på en La Belle/Oak-linje for smågutter, og det er desverre ikke superfett Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det finnes ingen fete 18-års steder. Og sånn som det stedet der markedsfører seg vil jeg kalle det kleint. De prøver seg på en La Belle/Oak-linje for smågutter, og det er desverre ikke superfett Altså det er en billjardbar. En av de få vi har i Oslo, og det er ganske fint interiør der. Lager litt flere drinker enn andre barer, hva mer vil man ha liksom? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Minimum 20-årsgrense. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det finnes ingen fete 18-års steder. Og sånn som det stedet der markedsfører seg vil jeg kalle det kleint. De prøver seg på en La Belle/Oak-linje for smågutter, og det er desverre ikke superfett Altså det er en billjardbar. En av de få vi har i Oslo, og det er ganske fint interiør der. Lager litt flere drinker enn andre barer, hva mer vil man ha liksom? Tror vi snakker om forskjellige Buddhaer her. Dette er en nattklubb i Munkedamsveien vis-à-vis XLNT, som har Dresscode: Elegant og STRENG Oslos "strengeste" leg-sjekk Og marker seg som en av de mest eksklusive klubbene i byen, noe det helt klart ikke er Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det finnes ingen fete 18-års steder. Og sånn som det stedet der markedsfører seg vil jeg kalle det kleint. De prøver seg på en La Belle/Oak-linje for smågutter, og det er desverre ikke superfett Altså det er en billjardbar. En av de få vi har i Oslo, og det er ganske fint interiør der. Lager litt flere drinker enn andre barer, hva mer vil man ha liksom? Tror vi snakker om forskjellige Buddhaer her. Dette er en nattklubb i Munkedamsveien vis-à-vis XLNT, som har Dresscode: Elegant og STRENG Oslos "strengeste" leg-sjekk Og marker seg som en av de mest eksklusive klubbene i byen, noe det helt klart ikke er Stedet var faktisk ganske bra, da det var 20årsgrense. Men når de fikk inn ny "clubmanager" og promotørgjeng så ble det like tacky som XLNT. Alle gamle fra XLNT drar hit. Så nytt sted, samme søppelet. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kommer nok aldri til å sette mine ben der, uansett. Nå er jeg ikke så ung at jeg trenger det heller, heldigvis. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 "Hva slags stil jeg ikke liker å se." Alt fra Buddha Bar. Ser ikke ut til å være særlig eksklusivt, nei. Ikke akkurat elegant og strengt heller. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Kællene på det første bildet tok jo helt kaka! Endret 29. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvor finner dere bildene? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tror jeg veit hvem flere av de på bilde 3 til Coa er. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hvor finner dere bildene? Facebook er flott. Post gjerne ting du finner, men husk å sensur bildene. Atald: Hvordan føles det? Endret 29. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå